לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Be a burning star if it takes all night


 

 

אני רוצה לגור לבד,

רק בשביל שיהיה לי מקרר מלא בוודקה ומיצים.

 

לצערי, אני גרה עם ההורים ויש לי בקבוקי וודקה קטנים וחמודים שקיבלתי ליומולדת 18 שלי שמעולם לא שתיתי ועוד אחד שקיבלתי מאלונה, כי הוא נראה מגניב. שתיתי אותו לפני יומיים. ואז לקחתי קלונקס. וואו, איזו מסטולה הייתי אחר כך.

 

איכשהו, התחלתי לחבב את האלבום האחרון של מכ"ר.

אבל SING זה עדיין שיר מסריח. כולם צריכים להפסיק לאהוב אותו.

 

לאחרונה, הכל כך כך רנדומאלי ואני רוצה לעשות הרבה דברים בו זמנית, אבל אין לי כוח ואין לי חשק וזה תמיד נגמר בזה שאני נכנסת למיטה ונרדמת, אפילו שישנתי 10 שעות לפני רגע. 

ויש לי בעיות בקשר עם פ', שיכולות להיפתר ברגע שננהל שיחת "יחסינו-לפח".

אבל לא בא לי לעשות את זה, אני באמת מחבבת אותו ואני אוהבת להיות איתו.

הבעיה היא כשאני לא איתו.

 

אוף.

 

אני רוצה לצאת ולחגוג ולשתות ולהנות מזה שאני בת 21 והחיים לפניי והכל על הזין שאין לי,

אבל אני לא באמת במצב רוח לזה.

אני אף פעם לא במצב רוח לזה.

מה זה השטויות האלה, אני אמורה להיות במצב רוח לזה!

 

ספטמבר עוד לא התחיל, אבל יכול להיות שאני צריכה להעלות את המינון שלי כבר, כי אני כבר מרגישה שהייעוד שלי הוא לישון עד שאני אמות.

 

לא, באמת, מה זה השטויות האלה?

 

אוה, פ' מתקשר.

 

אני אוהבת את הקול שלו.

מממ..

 

אוף, בא לי לשתות.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 25/8/2012 20:46   בקטגוריות הבחור, אלכוהול, רגעים של טמטום אינסופי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Silent Eyes ב-28/8/2012 21:28
 



אני לא צריכה שתאמרו את שמי עכשיו


 

 

אתמול הייתי אצל ש' והיה ממש ממש נחמד. וצחוקים כרגיל וסרט והכלב המטורף שלו.

כשהגעתי הביתה המשכתי להציק לו קצת בסמסים, כי זה תמיד כיף לי להסתמס איתו...

בכלל לא ראיתי שזה מגיע, אבל גם כשזה היה מולי, לא הפסקתי לתחקר אותו. כאילו שזה שינה משהו.

אני תוהה לאן ניסיתי להגיע...

 

אני: דארלינג?

הוא: ?

אני: אתה באמת לא אוהב אותי? עצוב

הוא: באמת שאוהב

אני: אז למה אתה כל הזמן אומר שלא?

הוא: שלא יעלה לך לראש?

אני: כן, ממש.

הוא: כן, ממש.

אני: דארלינג?

הוא: ?

אני: אז אתה אוהב אותי? ^.^

הוא: כן

אני: גיי!&%&@#

הוא: אם זה המחיר, שיהיה זה

אני: המחיר של מה?

הוא: של לאהוב אותך

אני: הבנתי למה אתה לא אומר את זה. זה באמת עולה לי לראש.

 

-שתיקה וירטואלית.-

 

אני: דארלינג?

הוא: ?

אני: זה לא 'אוהב' כזה של 'הייתי רוצה לצאת איתה' נכון?

הוא: למה?

אני: כי אתה כזה מושי היום. אני לא רגילה לזה.

הוא: זה משנה משהו?

אני: מה?

הוא: הדרך שבה אני אוהב אותך

אני: כן, זה משנה. ואל תשאל למה, כי אין לי תשובה לזה.

הוא: אז איך את יודעת?

אני: אתה שואל הרבה שאלות ולא ענית על מה שאני שאלתי. חצוף.

הוא: כי זה מאוד תלוי.

אני:  במה זה תלוי?

הוא: בתשובה שלך.

אני: השאלה של למה זה משנה?

הוא: כן. כי אז אני אצטרך לבחור איך לענות

אני: למה שתצטרך לבחור איך לענות? מה רע בלומר את האמת?

הוא: אין אמת עדיין, עוד לא החלטתי

אני: עדיין לא החלטת מה התשובה לשאלה שלי?

הוא: בדיוק.

אני: ואם אני אגיד למה זה משנה זה ישפיע על התשובה?

הוא: כן.

אני: אתה טיפש.

הוא: למה?

אני: כי זה לא אמור להיות תלוי במשהו שאני אומרת. זו הייתה שאלה שקשורה אליך בלבד.

הוא: אמרתי לך שעוד לא החלטתי. כרגע זה תלוי גם בתחומים אחרים.

אני: תחומים אחרים כמו?

הוא: איך זה ישתלב לי בחיים

אני: אתה טיפש. זו הייתה שאלת כן/לא פשוטה. אתה מנתח את זה יותר מדי.

הוא: אני לא מנתח יותר מדי. נניח שנתחיל לצאת. אין לי ערבים חופשיים בדר"כ. יש מצב שב-2013 או תחילת 2014 אני עובר לחו"ל. בכל מצב אני הרבה בחו"ל ורק אתאמן יותר בארץ. זה לא מצב להחזיק זוגיות.

אני: אתה יודע, בכלל לא דיברתי על זה. שאלתי אם זה 'אוהב' כזה או לא. זה הכל. אתה לגמרי מנתח את זה.

הוא: אי אפשר סתם להחליט כזה דבר. אני עושה תכנון כללי לכל כיוון.

אני:  אתה אנליטי מדי. זו הייתה שאלה פשוטה.

הוא: והתשובה גם פשוטה - תלוי.

אני: אתה טיפש. אני הולכת לישון.

הוא: ככה אני.

 

 

 

אוי אלוהים.

לפעמים אני תוהה אם המוח שלי עובד.

מה את עושה, בחורה מטומטמת שכמותך שיש לה כבר חבר??

למה אתה מנסה לסחוט הצהרת אהבה מהידיד שלך?!

(זה נראה כאילו הוא שכח את זה בעצמו. שיש לי חבר. שאנחנו ידידים. שכבר יצאנו פעם וראינו איך זה נגמר.)

 

אבל הוא פשוט היה מוזר כזה, אתמול, שפשוט הייתי חייבת לשאול.

 

יש לי דחף הרסני לא ברור. מעניין מה אני מנסה להשיג במעשים הטיפשיים שלי.

 

והכי מפחיד אותי, זה לאבד אותו. אם אני אמשיך ללחוץ, אני עלולה להכניס את שנינו למצב לא נעים. אני מכירה את עצמי מספיק בשביל לדעת שאם אני אגלה שיש לו משהו אליי, אני אתחרפן ברמות על ולא אוכל להמשיך להחזיק את הקשר הזה. לא לדבר על איך זה יגרום לי להרגיש בקשר עם מ'.

מ'. מה אני בכלל מתעסקת בשטויות האלה בלי לחשוב על מ'? אני באמת טיפשה.

(אני לא אוכל לספר לו על זה. זה נוראי. אני מרגישה כמו בנאדם רע מאוד כרגע.)

 

את קוראת פה? כי אם כן, אז תגידי לי.

תגידי לי שאת קוראת פה ותגידי לי מה לעשות, כי תמיד ידעת לאזן את הטיפשות שלי, איכשהו, גם שהייתי בטוחה שאני עומדת לרדת מהפסים.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 5/6/2012 10:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, רגעים של טמטום אינסופי, הבחור, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קצת הרבה מכלום ב-14/6/2012 10:08
 



לא מכעיס, סתם וואט דה פאק


 

הבחור חי בסרט שצה"ל ישחרר אותו שלושה חודשים לפני תאריך השחרור שלו, בשביל שהוא יוכל ללכת ללמוד.

כשדיברנו בטלפון היום, הוא אמר שאם לא ישחררו אותו מוקדם,

אז אבא שלו יגיש תלונה נגד הצבא.

 

הא. טוב.

 


 

אחותי הלכה לחתונה אתמול וחזרה בלילה כשישנתי.

כמובן שלא אכפת לה שישנתי, היא שמה לי צמידים מסטיק-לייט על הידיים ודחפה לי משהו מנצנץ לפנים.

ואז היא קראה להורים שלי שיבואו לראות שאני זוהרת בחושך.

ואז כולם נעמדו מחוץ לחדר שלי ודיברו על הא ודא.

כאילו אני לא צריכה לקום בחמש בבוקר.

 


 

מתישהו, הייתי אצל בר ולאח שלה היה מבחן בספרות.

היו לו שלוש שאלות וכל אחד מאיתנו ענה על שאלה.

קיבלנו 98 במבחן הזה.

אם ככה, איך קיבלתי 70 בבגרות שלי בספרות?

 


 

הפסיכומטרי הורג אותי. לחלוטין.

כאילו, מי כותב את החלק המילולי של הבחינה? הם על סמים או משהו?

 

שאלה לדוגמא:

 

א. משה אינו מחטט באף.

ב. בקופנגן רוקדים תמיד.

איזו טענה נחוצה עדי להסיק, כי משה רוקד?

 

1. רק מי שאינו מחטט באף נמצא תמיד בקופנגן.

2. רק מי שנמצא בקופנגן אינו מחטט באף.

3. לא רק מי שנמצא בקופנגן מחטט באף.

4. רק מי שרוקד אינו מחטט באף.

 

כאילו, באמת?

בנוסף, יש לי יותר מדי שאלות על אוכל.

זה גורם לי לרצות לבשל את הספר.

 


 

שיא הגאונות בעבודה:

 

תיאור הפעולה: -ריק-

דרישה: עפ"י שרטוט

 

אבל מה אני צריכה לעשות?!?!?

 


 

מחזור זה מיותר.

זה הכי וואט דה פאק.

איזו ילדה בת 12 רוצה להיכנס להיריון?

(למרות שכבר היו דברים מעולם.)

 


 

אני כל כך עייפה, שאני מעדיפה לבזבז את הזמן שלי בכתיבת פוסטים כאלה.

אני בטוחה שזה מכעיס את הבוסים שלי ><"

 


 

אח-של עשה מסיבה ביום שישי האחרון. כמובן שאני והבחור באנו להפריע ולבדוק שהבית עדיין עומד על תילו.

 

שמעו. הם לא יודעים לשתות.

ואני לא מדברת על אלכוהול, אני מדברת על זה שהרצפה הייתה שחורה ודביקה כשהגענו.

 


 

באותה המסיבה, בסביבות חצות, באה מישהי ודפקה על הדלת בטירוף. כמובן שכששאלנו מה קרה היא לא ענתה, אז היינו צריכים לפתוח את הדלת (בעייתי בטירוף, הוא גר בממ"ד, הבחור...).

 

היא הייתה צריכה דחוף דחוף דחווווווווווווף דאאאאאאאאאאאאאחווווווווווווףףףףףףףףףף

 

פלסטר.

 

טוב אחותי.

 


 

חבר-של-אח-של: "שמע, אני לא רוצה להעליב אותך או לפגוע בך או שתריב עם אח שלך..."

הבחור: "..."

חבר-של-אח-של: "אז אם יש בעיה, פשוט תגיד לי."

הבחור: "כן, יש לי בעיה."

חבר-של-אח-של: ~להוט משהו~ "כן??"

הבחור: "אתה מוכן להעיף ת'נרגילה הזאת מהסלון למרפסת???????"

 


 

סוף המסיבה (לפחות מבחינתנו, התארגנו לשינה)

 

חבר-של-אח-של2: ~לבחור~ "שמע, אחי!!!!!!!!!!!!!!! הבית של מבולגן!"

 


 

הקטע המצחיק באמת עם המסיבה הזאת,

זה שבחמש בבוקר חברים-של-אח-של ניקו את הבית,

העירו אותנו מהצעקות שלהם,

באו לחפש נייר טואלט אצלנו,

ושברו את הדלי.

 

והם היו כל כך גאים בעצמם אחרי זה.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 30/5/2012 14:00   בקטגוריות הבחור, אהבה ויחסים, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור, פסיכומטרי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של koshka$ ב-30/5/2012 14:32
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)