לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Get Over It


אוה, אלוהים. אני אוהבת את אוקיי גו (OK GO). כי הם חמודים.

וכי הקליפ של Here It Goes Again ענק. (אומייגאד, לינק).

 

בכל אופן, עכשיו אני חולה. שיעול ונזלת ושיט. חולה של אם אני אלך לרופא בבסיס הוא יצחק עליי ויגיד שאני עובדת עליו בשביל גימלים. זין. מי רוצה גימלים? תרשום לי קודאין, דאמיט!

(לא, ברצינות. אני לא רוצה גימלים. יש לי מלא דברים לעשות השבוע בבסיס.)

 


 

לעשות (בקרוב):

- לעצב מחדש

- לחזור לנגן

- לבדוק אם יש משהו נגד שיעול בבית

- לסדר את החדר (או שלא)

- לראות את חבר שלי, מתישהו, כשהוא ימצא זמן לחברה החולה שלו

 


 

אז במקום לצאת עם החבר'ה מהצבא (אני לא חושבת שהם באמת יצאו. גם ככה לקח לנו שעות להחליט על יום ולא באמת סיכמנו על איפה, חוץ להגיד "תל אביב, אלנבי") או ללכת ליומולדת 19 של חברה שלא ראיתי מאז התיכון (לול, כל כך כיף להתייחס לתיכון כאילו הוא היה לפני שנים), אני יושבת בבית וכותבת. ומשתעלת. *שיעולשיעול* רואים?

 

משעמם. באמת. אין לי מה לעשות. הייתי צריכה לקחת ספר. דאמיט.

 


 

אז... זיוני שכל וסקס מנטלי, הא?

 


 

שבת שלום.

נכתב על ידי Silent Eyes , 15/1/2010 21:22   בקטגוריות צבא, פסימי, שיעול, שעמום, יום שישי בבית, מוזיקה, חברים וחברות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fitflops??? ב-27/1/2015 20:00
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)