לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

cheesy shit


 

אני לא מאמינה שאפילו גוגל הצטרף לשיט הזה, של ט"ו באב והכל.

כלומר, באמת?

איכס.

  

לצערי הרב, אני מתקשה להתנער מתחושת ההתלהבות הקלה שכן יש לי בשבועיים האחרונים.

הרבה קרה מאז חגיגת האלכוהול עם קריס.

היו הרבה חגיגות אלכוהול נוספות.

וכמובן שהצלחתי לשרוף את עצמי עם סיגריה בסנטר.

 

מ' ואני נפרדנו לפני כמעט שלושה שבועות.

באופן באמת לא צפוי, הכרתי בחור חדש. הכל קרה די מהר ועכשיו אנחנו יחד.

ואפילו שינינו סטטוס בפייסבוק! (למורת רוחו של מ', כמובן.)

כבחורה אמיתית, אני תוהה אם אני אצליח לחכות עם הצהרת האהבה שלי עד שהוא יגיד את שלו קודם.

בהתחשב בעובדה שזה כמעט החליק לי מהלשון בערך 5 פעמים היום וזה שאני הולכת לשתות תכף, אני מאמינה שלא.

אני דווקא חושבת שהוא יצליח להתמודד עם זה טוב.

 

קיבלתי לפני יומיים את תוצאות הפסיכומטרי!

והייתי מופתעת לטובה. למדתי יחסית קצת ולא עשיתי קורס.

ועברתי את הציון שקיוויתי אליו.

מבחינתי, אני מרוצה.

עכשיו צריך להחליט מה אני רוצה ללמוד.

זין, לא בא לי על זה.

 

 

אני צריכה להפסיק לשמוע את השיר הזה.

אבל הוא כל כך ממכר.

 

He said "here, here and here", s

He pointed to his heart and mind and ears

 
נכתב על ידי Silent Eyes , 3/8/2012 22:09   בקטגוריות הבחור, אלכוהול, מוזיקה, חברים וחברות, פסיכומטרי, רגעים של טמטום אינסופי, אהבה ויחסים, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרוסי הזה ב-5/8/2012 00:41
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)