לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא מכעיס, סתם וואט דה פאק


 

הבחור חי בסרט שצה"ל ישחרר אותו שלושה חודשים לפני תאריך השחרור שלו, בשביל שהוא יוכל ללכת ללמוד.

כשדיברנו בטלפון היום, הוא אמר שאם לא ישחררו אותו מוקדם,

אז אבא שלו יגיש תלונה נגד הצבא.

 

הא. טוב.

 


 

אחותי הלכה לחתונה אתמול וחזרה בלילה כשישנתי.

כמובן שלא אכפת לה שישנתי, היא שמה לי צמידים מסטיק-לייט על הידיים ודחפה לי משהו מנצנץ לפנים.

ואז היא קראה להורים שלי שיבואו לראות שאני זוהרת בחושך.

ואז כולם נעמדו מחוץ לחדר שלי ודיברו על הא ודא.

כאילו אני לא צריכה לקום בחמש בבוקר.

 


 

מתישהו, הייתי אצל בר ולאח שלה היה מבחן בספרות.

היו לו שלוש שאלות וכל אחד מאיתנו ענה על שאלה.

קיבלנו 98 במבחן הזה.

אם ככה, איך קיבלתי 70 בבגרות שלי בספרות?

 


 

הפסיכומטרי הורג אותי. לחלוטין.

כאילו, מי כותב את החלק המילולי של הבחינה? הם על סמים או משהו?

 

שאלה לדוגמא:

 

א. משה אינו מחטט באף.

ב. בקופנגן רוקדים תמיד.

איזו טענה נחוצה עדי להסיק, כי משה רוקד?

 

1. רק מי שאינו מחטט באף נמצא תמיד בקופנגן.

2. רק מי שנמצא בקופנגן אינו מחטט באף.

3. לא רק מי שנמצא בקופנגן מחטט באף.

4. רק מי שרוקד אינו מחטט באף.

 

כאילו, באמת?

בנוסף, יש לי יותר מדי שאלות על אוכל.

זה גורם לי לרצות לבשל את הספר.

 


 

שיא הגאונות בעבודה:

 

תיאור הפעולה: -ריק-

דרישה: עפ"י שרטוט

 

אבל מה אני צריכה לעשות?!?!?

 


 

מחזור זה מיותר.

זה הכי וואט דה פאק.

איזו ילדה בת 12 רוצה להיכנס להיריון?

(למרות שכבר היו דברים מעולם.)

 


 

אני כל כך עייפה, שאני מעדיפה לבזבז את הזמן שלי בכתיבת פוסטים כאלה.

אני בטוחה שזה מכעיס את הבוסים שלי ><"

 


 

אח-של עשה מסיבה ביום שישי האחרון. כמובן שאני והבחור באנו להפריע ולבדוק שהבית עדיין עומד על תילו.

 

שמעו. הם לא יודעים לשתות.

ואני לא מדברת על אלכוהול, אני מדברת על זה שהרצפה הייתה שחורה ודביקה כשהגענו.

 


 

באותה המסיבה, בסביבות חצות, באה מישהי ודפקה על הדלת בטירוף. כמובן שכששאלנו מה קרה היא לא ענתה, אז היינו צריכים לפתוח את הדלת (בעייתי בטירוף, הוא גר בממ"ד, הבחור...).

 

היא הייתה צריכה דחוף דחוף דחווווווווווווף דאאאאאאאאאאאאאחווווווווווווףףףףףףףףףף

 

פלסטר.

 

טוב אחותי.

 


 

חבר-של-אח-של: "שמע, אני לא רוצה להעליב אותך או לפגוע בך או שתריב עם אח שלך..."

הבחור: "..."

חבר-של-אח-של: "אז אם יש בעיה, פשוט תגיד לי."

הבחור: "כן, יש לי בעיה."

חבר-של-אח-של: ~להוט משהו~ "כן??"

הבחור: "אתה מוכן להעיף ת'נרגילה הזאת מהסלון למרפסת???????"

 


 

סוף המסיבה (לפחות מבחינתנו, התארגנו לשינה)

 

חבר-של-אח-של2: ~לבחור~ "שמע, אחי!!!!!!!!!!!!!!! הבית של מבולגן!"

 


 

הקטע המצחיק באמת עם המסיבה הזאת,

זה שבחמש בבוקר חברים-של-אח-של ניקו את הבית,

העירו אותנו מהצעקות שלהם,

באו לחפש נייר טואלט אצלנו,

ושברו את הדלי.

 

והם היו כל כך גאים בעצמם אחרי זה.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 30/5/2012 14:00   בקטגוריות הבחור, אהבה ויחסים, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור, פסיכומטרי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של koshka$ ב-30/5/2012 14:32
 



לנשום קצת


 

עסקים כרגיל אני מניחה.

 

אני והוא רבים פה ושם ומשלימים פה ושם. זה כמו להקשיב ל-Hot 'n' Cold של קייטי פרי בלי הפסקה.

כשאני לא כועסת עליו, זה מצחיק אותי.

 

בעקבות הריב האחרון הסתפרתי. התחשק לי גם לצבוע לשחור, אבל זה היה בדיוק בשבועות.

אין מספרות פתוחות בשבועות.

זה קצת מוזר, כי סביר להניח שכולם ירצו להסתפר, כי ספירת העומר נגמרה וכל השיער שהם גידלו...

 

העבודה קצת שוחקת, אבל אני עדיין אוהבת אותה. אני מתחילה לפתח שיגרת בוקר עייפה קצת פחות מבדרך כלל.

לצערי היא כוללת שתי כוסות קפה תוך שעה וחצי.

אני תוהה אם אפשר לחטוף הרעלת קפאין.

בינתיים אני חושבת שאני מפתחת רגישות לחלב.

 

מה שמזכיר לי שלבי יש יומולדת בשבוע הבא, אז אנחנו נוסעות לספא!

בנס ציונה.

מממ...

 

בזמן שחיפשתי טיפולי ספא בכל מיני מקומות מפוקפקים נתקלתי בכמה מקומות שמציעים אמבט חלב.

בי חכמה יותר ממני. בטח פספסתי משהו פה.

"בי. אמבט חלב. של פרות? יו נואו, כאלה שעושות מווו?"

מסתבר שאפילו היא לא הייתה בטוחה. "מאיזה אתר שקר הבאת את זה?"

 

השורה התחתונה היא שלא יכולתי לסיים לשתות את הקפה שלי באותו יום.

 

אבל הזמנתי לנו תור לספא. הבחורה הרוסיה המטרידה בטלפון אמרה שיש לה בחור ובחורה באותו יום.

הייתי במצב רוח נדיב ואמרתי לבי שהיא יכולה לבחור מי היא רוצה שימשש אותה,

אבל אם אני ו-מ' נריב יום לפני, והבחור המעסה יהיה הוווווווורס, אני לוקחת אותו ולא אכפת לי שיש לבי יומולדת.

(זין, היומולדת שלה יום לפני הספא.)

(ואני משלמת, אז זכותי, ביצ'.)

 

היא די חסרת אחריות, בי. הלכנו לאכול סושי ביום ראשון ואני הייתי צריכה להביא את הרוטב טריאקי וספייסי מיונז מהדלפק.

ואני הייתי מה-זה שיכורה, כי סיבולת האלכוהול שלי הלכה לאיבוד.

 

הרטבים הגיעו לשולחן בשלום וגם אני, אבל כשחזרתי הביתה, גיליתי שיש לי רוטב טריאקי על כף הרגל.

 

 

אני צריכה להעמיד פנים שאני עובדת.

או משהו.

 

לא, באמת. יש לי עבודה לעשות.

נראה לי.

 

אולי אני אכין תה.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 29/5/2012 11:06   בקטגוריות הבחור, חברים וחברות, עבודה, שעמום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)