לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

טיול שנתי-מסע כוכב-






ייאייי בעוד כמה שעות אהיה כבר באוטובוס בדרך

לנגב ואבלה שם שלושה ימים

נקווה שיהיה כיף

הכי מבאס בכל העניין זה שאני כרגיל במחזור

והזבל הזה מתחיל בכל פעם שאני יוצאת

לאיזושהו טיול=/

אבל יאללה לא איכפת לי אני חיכיתי לטיול הזה

ועשיתי טבלת יאוש נראה לי מתחילת שנהXD

אז לא מעניין אותי שום מחזור ושום כלום

אני בטוחה שאם אני יישאר בבית אני כל

הזמן יחשוב למה לעזאזל לא יצאתי לטיול הזה?!

למה?!למה?!למה?!

ולכן אני מעדיפה לנסוע חוצמזה מה כבר יש לי להפסיד

טובוש זזתי לסידורים אחרונים של התיק

 

 



 

 

נכתב על ידי דידי...^^ , 24/3/2009 04:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



someone here is thinking about sex...


 

 

Ok..it`s me XD

 

 

נמ.. ביום שלישי אני יוצאת לטיול שנתי -מסע כוכב-

בנגב.

 

הנה מה שבעצם נעשה  בטיול:

 

יום שלישי-

6.30 צריך להיות בבצפר(וכרגיל נצא ב8.30)

נסיע דרומה לכיוון דימונה.

הליכה במסלול עין יורקעם.

התארגנות במחנה,הקמת אוהלים,בישולוארוחת ערב עצמית.

פעילות ערב ..

ואז כנראה לא נישן חצי לילה ונשחק טאקיXD

 

יום רביעי-

השכמה והתארגנות .

ארוחת בוקר.

הליכה בנחל פרס או בנחל צפית,לנמרצים יתאפשר מסלול כיף חוויתי נוסף בנחל תמר.

ברביקיו בממשית-אם תבואו למחנה בזמן הזה ותראו מישהי טוחנת תירס מקופסאת שימורים

תדעו שזאת אני חח(אני לא אוכלת בשר)

ערב הווי שכבתי.

 

יום חמישי-

השכמה.

ארוחת בוקר+אריזת ארוחות צהריים אישיות.

טיול בנחל חווארים-עין עבדת.

סיום וטקס בקבר דוד בן-גוריון.

חזרה משוערת לפ,ת 20.00

 

נשמע דיי נחמד אפעם לא הייתי שם בשומקום

אז אם מישהו היה שם או מכיר

אשמח לשמוע חוויות((:

 

נכתב על ידי דידי...^^ , 22/3/2009 23:47  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אסיפת הורים-השתפרתי!!!#


לפני שעה חזרתי מאסיפת הורים שכללה

את הילדים שהמחצית הראשונה שלהם הייתה לא משו

כמוני שלי היה ד' בהתנהגות ו 64 ממוצע.

 

הסטוריה-77 טוב

אנגלית הקבצה א'-67 כמעט טוב

ביולוגיה-60 מספיק

גיאוגרפיה-96 מצוין

חינוך גופני-90 טוב מאוד

ידיעת הארץ-73 כמעט טוב

לשון והבעה-72 כמעט טוב

מתמטיקה עברתי להקבצה א' במקום מופ''ת ועדיין יש לי-55 מספיק

ספרות-80 טוב

פיזיקה-40 בלתי מספיק

רוסית-90 טוב מאוד

תנ''ך-65 כמעט טוב

 

וממוצע 72.08333333  חחחחXP

וההתנהגות בהכל א'

יאיי לי

 

נכתב על ידי דידי...^^ , 22/3/2009 17:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  דידי...^^

בת: 30

ICQ: 321860330 




3,468
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידי...^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידי...^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)