לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בכל הדרכים,מעולם לא אבדה לי דרכנו.


דברים שעוד לא נאמרו .

כינוי:  Guly.

בת: 31

ICQ: 255855213 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

וואו, לא הייתי כאן המון זמן .


ממ, אני שמתי לב שהעידכון האחרון היה בערך אחרי היומולדת שלי , ואחרי הודעה מאסיה,

הבנתי שכן צריך לעדכן קצת .

מממ,

אז, התחלתי שנת הדרכה , בנתיים לא הולך משהו . . זה כבר לא מה שזה היה פעם.. וזה נהיה מבאס יותר ויותר.

משהו נותן לי כח להמשיך הלאה, כמו להבה קטנה שחממת אותך, אבל לפי מזג האוויר ... הלבה עומדת לכבות.

ממ, התקבלתי למד"א.. וזה הדבר הכי מדהים שקורה לי, כי אני באמת נהנת שם,

ויש שם אחלה אנשים, וממש כיף לי ללבוש כל פעם את החולצה הזו וללכת איתה.

פתאום אנשים מסתכלים עלייך בעין אחרת לגמרי, פתאום כשאתה מגיע לבית חולים...ואו, זה מטורף לגמרי .

בלימודים הולך מצויין, הרבה יותר טוב ממה שחשבתי.

ההערכה לפני קצת זמן הייתה מעולה , ולחשוב שלא השקעתי כלום. ממש כלום.

אממ, אני חושבת שנורא התבגרתי מאז ההתחלה הזו של השנה, למרות שתמיד זכרתי את עצמי כבוגרת.

השנה התבגרתי הרבה יותר, פתאום אני מסתכלת על דברים בעין אחרת .

היה עליי עומס כמו שבחיים לא היה לי.

לא הייתי נמצאת בבית, הייתי מגיעה למקלחת ולישון, וגם זה בשעות לא נורמליות במיוחד,

הלחץ ירד, אבל עדיין יש.. כל דבר היה שווה את זה .

זהו בעיקרון, או זה מה שאני זוכרת לפחות.:)

להית'.

 

נכתב על ידי Guly. , 16/12/2008 15:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,609
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGuly. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Guly. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)