לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

may_star

היי D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


עזבתי לבלוג הזה:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=558493

 

נכתב על ידי , 6/6/2008 09:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי היי ^.^


אוקי כמה דברים:

 

1. היה לי יומולדת ב-25.5 תודה למי שהגיב מזל טוב XD

2. לתימי היה בת מצווה ב-27 והיה ממש יפה...  תימוש אני אוהבת אותך 3>

 

3.אחותי קנתה מחשב נייד , וניתקה לי את האינטרנט בגלל שהיא מנסה לתקן את האינטרנט שיעבוד גם במחשב שלה ^^

אבל נו כל הכבוד לה D:

4. עוד 17 ימים בערך תסתיים שנת הלימודים!!!!

שזה לא טוב כל כך..

כאילו, מצד אחד זה אחלה... אני בכיתה ח' :)

ומצד שני... איפה אורלי תהיה? ומה עם דניאל? ,יעל , רועי , מאיה ,ברק , מאשה(?XD) , וכל החברים שלי מכיתה ט'?(סליחה עם שחכתי, ואני יודעת ששחכתי ><)

ודניאלה שלא עוברת שנה הבאה!

הם יהיו בתיכון :<

ואני עדיין פה..

ומה עם אביחי? הוא עולה ל- י'ב... וזו השנה האחרונה שהוא יהיה בלימודים :|

קיצר חראאאאא

 

____

 

יש מלא תמונות מהסקייט פארק אני יעלה בהמשך!

יום טוב כולם DDD:

ותתפללו בשבילי שהאינטרנט יעבוד ~.~

קקה

 

עריכה:

יאיייייייי חזרתי למחשבי היקר והמדהים!

האינטרנט הקדוש XD

 

טוב בלי חפירות -

התמונות טמטמטמטמ

אוקי אני מודה, אז אני לא מקשיבה בשיעור ספרות ונהנית לגרד את השולחן עם סרגל..

נו אז מה ? לכולנו יש הפרעות כלשהן  בלופ בלופ

יו יו יוו.... סקייטפארק XD

בלעכס מור D: , ופרצוף מוזר שלי XD יווו זו תמונה מזעזעת SS: אנה ואני =]

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/6/2008 21:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 316421410 




296
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay_star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may_star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)