לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אחד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


אז ככה יום חמישי היה לי הופעה בחוג (ריקוד-גם לי אין מושג מה אני עושה שם:[). היה זוועה!! לא זכרתי כלום, ומה שכן זכרתי עשיתי מהר מידי, אחר כך שנאתי את עצמי לאיזה יומיים. אבל זה עבר =). לבינתיים.... יום שישי הייתי אצל אבא שלי (כן-ההורים גרושים לא-זה לא מפריע לי......) אם הדוד שלי (אח שלו )..הייתי בחור בגוש עציון והשתעממתי למוות x[ ..... ביום ראשון היה לי בייביסיטר (לא אני לא עושה בייביסיטר בדרך כלל) אז היא הביאה לי מדבקה ורודה x| .אני שונאת ורוד אבל שמרתי את המדבקה כי אני אוהבת את מי שהביאה לי אותה.....

זהו נראה לי.....





סתם כי אני אוהבת אותו=].....

נכתב על ידי you cant change me so dont try , 28/1/2008 04:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם יום


לשם שינוי הכל הלך היום מצוין!. השיעור תופים היה טיפה משעמם (למדתי לקרא מקצבים=[).

ונסעתי עם חברה שלי לכ"ס הייתי בfree style, והסתכלתי שם על תיקים בעיקר. קניתי שתי סיכות כאלה למכנס מהממות (ברגע שיהיה לי זמן אני אסרוק לכם אותן=])

ופגשתי את חברה שלי בכ"ס (חברה אחרת) הייתה לנו שיחה משהו כמו אני עם האם פי שלי הולכת בעולם שלי עם הגלידה ביד, היא קוראת לי , אני לא שומעת והיא מנופפת לי מול הפרצוף(כרגיל) .אני מרימה את הראש ורואה אותה היא אומרת לי "היי מה את עושה פה?"  ואני אומרת לה שחזרתי משיעור תופים ואני בדרך לfree style, לפגוש את החברה שלי אז היא אמרה "טוב תהני" ונפרדנו!.- זאת פחות או יותר השיחה הכי דפוקה שדיברתי עם מישהו אי פעם אבל שיהיה........

 

 







נכתב על ידי you cant change me so dont try , 24/1/2008 01:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נמאס לי... מכולם אומרים לי כמה אני הייתי מושלמת! כמה הייתי מתחשבת!!!!!!!!.... ועכשיו איפה הם ??

לא... פתאום הם לא שם! פתאום הם נעלמו! לא אומרים לי כלום חוץ מלהזכיר את העבר. מה איתי ?? חשבתם פעם איך אני מרגישה לא לא טרחתם כי כמובן שהיא בסדר!! ואם היא לא בסדר היא תיהיה מהר מאוד. היתי חייבת להיות...

 אלה מה אפאחד לא טרח לשאול אי פעם אז כמובן שהיא בסדר!!. צרחתי לכם די כבר אני לא בסדר אני לא מושלמת אני רק רוצה שתחבקו אותי, שתשאלו אם צריך עזרה?! אני בנאדם לא רובוט גם אם זה מה שאתם רוצים שאהיה. אתם חושבים שאני בסדר למה? כי קשה לי לבכות?! כי גם כשאני מדממת מבפנים אני שומרת על חזות שמחה?! אולי אני אקח סמים אולי אז תתעוררו?!! או שאולי אני אתאבד כדי להוכיח לכם שאתם לא מקשיבים בשיט????? תגידו לי מה לעשות בשביל לקבל ממכם חיבוק אמיתי ולא סתם חיוך מזוייף ועיצה דפוקה ולא יעילה............

 

 

                             תגיבו או לא אכפת. לי למי שקרא ומגיב סורי על התחלה מדכאת כל כך............

נכתב על ידי you cant change me so dont try , 23/1/2008 02:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  you cant change me so dont try

בת: 30

ICQ: 441087677 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyou cant change me so dont try אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על you cant change me so dont try ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)