לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life in ireland


my acclimation in the drunken country..

כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


אז היתה לי יומולדת מעולה!! בשבת נסענו לארוחה משפחתית בקורק, ואחרי זה אני הלכתי לג'יינה ורובי, ואוסקר(בן דוד שלי) לקח אותי ועוד שני חברים שלו לCrazyMaltung, שזה אחד הפאבים הטובים בקורק! והכניסו אותי למרות שאני רק בן 16, ככה זה כשאתה מסתובב עם בני 19... אז שתינו מלא בירה, וניצחתי את חבר של בן דוד שלי בסנוקר! בראשון בערב חזרנו לווקספורד, ואז בשני, ביומולדת, ג'וני ואמה העירו אותי עם מלא בלונים וכפפות גומי מנופחות, והכינו לי ארוחת בוקר אירית טיפוסית, עם בייקון וחביתה והיה מעולה... ואז הם נסענו לדבלין!!! והסתובבנו בדבלין, קניתי מלא שטויות, ובזבזתי חצי מהכסף שקיבלתי ליומולדת...(300 יורו!!), ובחנות בגדים אחת, דיברנו עם המוכרת והעמדנו פנים שאנחנו לא יודעים אנגלית, אלא רק גיילית(שזה בעצם אירית), וזרקתי גם מילים בעברית באמצע והיה ממש מצחיק..(כי לא בכל אירלנד מדברים גיילית, נראה לי שבפחות מחצי איירה יודעים גיילית..) קיצר, אחרי זה הלכנו לFantasyPark, שזה לא בתוך דבלין העיר, אבל בתוך דבלין המחוז, ועשינו את כל הרכבות הרים.. היינו שם איזה 5 שעות... בסוף עלינו על רכבת בחזרה לווקספורד, והלכנו לג'וני, ושם עשו לי מסיבת הפתעה! היו בריאם, ומרי, וג'ונתן, ועוד מלא אנשים מהבצפר, ושתינו וויסקי, והיה ממש ממש מגניב...:-) אז אני רוצה להודות לגו'ני ואמה על היומולדת הכי טובה שהייתה לי בחיים, וזה ממש באסה שאתם לא יודעים עברית ולא יכולים לקרוא לי בבלוג, אבל נראה לי שאני אתחיל לכתוב גם קצת באנגלית, שלפחות חלק מהחברים שלי פה יוכלו להבין משהו...


בקיצור, שיהיה לכם לילה מעולה, ונתראה בקרוב..:)

 

צ'אקי.


 

נכתב על ידי , 2/3/2008 23:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





301

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazyChaky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CrazyChaky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)