לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Spread these [broken] wings & fly


זהו הבלוג שלי שאשתמש בו בעיקר כדי להתאמן ולהשתפר את העברית שלי. אני עליתי לישראל לפני כמה שנים, ולמרות שמאודדד השתפרתי כפי שאתם רואים עדיין יש לי המון טעויות! יש לי בלוג אחר, שבו אני כותבת ממש, רק באנגלית, שאני לא מגלה לאף-אחד, אז זה יותר בשביל הסתם :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

לקרוא זה כיף :]


סיימתי עוד ספר בעברית!
ואני גאההה על עצמייי :]]]]
זה תנו לגדול בשקט, ספר ההמשך של קיץ אחד ביחד ע"י ליאת רוטנר.. כפי שאתם כבר יודעים, אני בטוחה P:
זה קצת מביך לקרוא את הספרים האלה עכשיו, בגיל שלי, כשכמעט כולם קראו אותם לפני 4 שנים. אבל מה לעשות, לפני 4 שנים לא ידעתי אפילו מילה בעברית.. טוב, חוץ מ"שלום" כמובן, וגם "אני לא מדברת עברית". חחח...
עכשיו אני קוראת ספר באנגלית, ואחרי שאסיים אותו אמשיך ללנצח בגדול. זה מה שאני עושה, מחליפה בין לקרוא ספר בעברית וספר באנגלית. כך אני לומדת עברית אבל עדיין שומרת על האנגלית שלי.
אני עכשיו קוראת Jane Eyre ע"י Charlotte Bronte.

חח אני יודעת מה אמם חושבים, איזו חנונית! חח וזה באמת נכון. אני תמיד אהבתי לקרוא ספרים, מאז שהייתי ממש קטנה מעז שלמדתי לקרוא, בעצם.



טוב, הלכתי. תתגיבו א ו ל י?

*MWAUH*



מקשיבה ל: Adam Ezra Group - On The Crawl







נכתב על ידי , 26/1/2008 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 




122
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשם הוא קרן 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השם הוא קרן 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)