לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Spread these [broken] wings & fly


זהו הבלוג שלי שאשתמש בו בעיקר כדי להתאמן ולהשתפר את העברית שלי. אני עליתי לישראל לפני כמה שנים, ולמרות שמאודדד השתפרתי כפי שאתם רואים עדיין יש לי המון טעויות! יש לי בלוג אחר, שבו אני כותבת ממש, רק באנגלית, שאני לא מגלה לאף-אחד, אז זה יותר בשביל הסתם :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

English>?


I'm thinking maybe I'll write in English here, too.
I mean, yisrablog isn't neccesarily just for Hebrew, right? It's for Israeli's, or people living in Israel. If I was in America I'd write on some American blogger... but I'm not, so I might as well use the correct one, right? Also, like Noga, it's way easier for me to express myself in English even though this is super annoying 'cause the stupid line thing keeps going back to the right side, because it's formatted for Hebrew. Oh well.

^ see? right there, there it goes again.
actually, it just got corrected when I started typing, haha

אז ככה, אני חולת מ ו ו ת. טוב, אולי קצת פחות מזה, אבל הגרון שלי מרגיש כאילו הוא עומד להתפוצץ. יש לי כמה תחושות אשמה אבל, על זה שאני השארתי בבית ולא הלכתי לבית ספר רק בגלל זה.. כלומר, חוץ מהגרון וקצת כאבים בראש אני בסדר גמור. אתמול בלילה הרגשתי פשוט חרא, לא יכולתי לזוז. אבל עכשיו אני כבר מתחילה להרגיש יותר טוב.
כל הסיפור הזה של לפספס יום אחד של בית ספר לא היה כזה ביג דיל אם זה רק היה היום.. אבל במחצית שעברה אני פיספסתי לפחות יום אחד בכל שבוע. על התעודה שלי כתבו 20 שעות חח, מישהו בבית ספר מאוד מחבד אותי.
איזה תחילת מחצית, הא?

טוב, נתחיל במחר, אני אלך לבית ספר כ ל  י ו ם, רק לא כשאני ממש חולה.

חןדנגכןשדנכןשדגגדש
הלכתי




נכתב על ידי , 27/1/2008 10:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 




122
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשם הוא קרן 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השם הוא קרן 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)