לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Unfabulous.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

חזרה.


ואו, כמה זמן לא הייתי כאן.

אני חושבת שאחת הסיבות לזה שאני שונאת לספר לכולם מה עובר עליי.

אבל בכל מקרה, ננסה לחזור.

 

אז.. לא הייתי פה בערך מהחופש הגדול.

בחופש היה כייף, ואני כבר מתגעגעת אליו.

ואח"כ הייתה החזרה ללימודים - כיתה ט'. היום הזה היה קצת הזוי, כי עברנו לבניין חדש

ובהתחלה כשאני ורוזה באנו נקרענו כי הרגשנו ה-כ-י לא קשורות לענקים האלו שמסתובבים שם.

אבל עם הזמן מתרגלים..

כמובן שגם המזגן המעצבן שבגללו מרגישים כמו באלסקה לא תורם, אבל נסתדר.

אבל על ההתחלה התחיל כל העומס, ופשוט לא בא לי לחשוב מה יהיה אח"כ..

לא הכי מתה ללמוד עד 4-5.

מצפה לחופשים אחח..

ולימי שישי. (אם כבר מדברים, אתמול היה נחמד. גם משעמם. אבל גם נחמד.)

 

טוב נראה לי שפרשתי לעשות ש"ב או משהו,

כי אני חייבת להתחיל אותם.

או שבעצם אין כוח.

 

נכתב על ידי Unfabulous. , 13/9/2008 12:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של !$@%#%%$^^#+_)^ ב-13/1/2009 00:26
 





11,974
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnfabulous. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unfabulous. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)