לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יאנוש הבובי


סתם בלוג של סתם ילדה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

חרא


מה כבר יכול להיות חרא מה...

היה אורג ליד הבית שלי אתם בטח שמעתם כבר ואני עוד ראית את הגופה מתה בהתחלה הוא היה עם שמיחה מכוסה אבל הגיעו אנשים מיוחדים והם פתחו את זה וראיתי אותו......=[ מסקן

ובשבוע יש לנו 3 מבחנים חשובים.

ביום ראשון בספרות הוא לא כול כך חשוב, ביום שני במתמטיקה שהוא הכי חשוב וביום חמישי בלשון שהוא חשוב גם ואני גרוע פו ברמות גבוהות.

במתמטיקה אני לא יודעת הנדסה למה צריך ללמוד אותה בכללל..?

אין לי כוח להתקונן לכול המבחנין האלו הראש שלי כואבל מרוב ללמוד בלי הפסקה  אפילו לנשום אין זמן

נושאת ביצפר.טוב נו חוץ מבנים חתיחים זה מה שאני אוהבת בביצפר=]

טוב אין לי מה עוד לכתוב

 אני אפה להתקונן למבחן בספרות -אין לי כוח

 

 

נכתב על ידי , 26/1/2008 19:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


 

בלוג חדש !!!!!!!!!

לא משהוא אבל לא נורא בהמשך היה טוב

 

מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?
לא זוכרת

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
בכיתה ז' בטיול שנתי בכיתה ח' לא יצא לצאת בגלל השבעתה

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
לא אבל מאוד מאוד אני רוצה לישון בתחת לשמיים

האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?
כן

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
ברור שלגולן

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
לא לא קרה לי

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
ברור עם חברים מה יש לי לחפש לבד

האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
בישחתי לפה היה טוב

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?
מיליון אלף פעמים

נכתב על ידי , 23/1/2008 16:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשהיא שרוצה נשיקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משהיא שרוצה נשיקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)