לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני ובעיות ההתבגרות המחורבנת שלי.


הבלוג החסוי שלי, זה שבו אני מדברת על הפרעות האכילה וכל מה שאני לא מסוגלת להכניס לבלוג המלא. אל תשפטו אותי לפני שאתם מכירים את הסיפור המלא שלי. אם אתם מכירים אותי, בבקשה תלחצו על כפתור דף הכניסה ותשכחו שהייתם פה. אבל תיידעו אותי... קריאה מהנה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

ווא, לא עידכנתי פה כלכך הרבה זמן. ויש לי שאלה משונה.


אז מה קורה איתי?

מסתדרים.

 

יש עגיל בלשון, הוא ממש נחמד וכבר לא כואב בכלל. הוא גם לא ממש מונע ממני לאכול כמו שחשבתי, אבל זה בסדר...

יש לי עבודה לקיץ- אני הולכת לעבוד בגינון בגן חיות... זה אומר שתכלס אני אלך בערך 40 קילומטר ביום [8 שעות הליכה כל יום] וזה מדהים.

חבר של אחותי שכבר עשה את זה אומר שזה מחטב נורא, אז אם אני אקפיד לאכול סביר ופחות מהכמות הרגילה שאני בולסת יש לי סיכויים טובים לרזות.

 

חוץ מזה, אני גם כבר לא ממש מעשנת- אין לי חשק לסיגריות חצי מהזמן וזה מעולה. ידעתי שזו הייתה רק תקופה ושאני מסוגלת להפסיק כשאני רוצה

אז במשך איזה שלושה חודשים דפקתי לעצמי את הריאות, ועכשיו אני בסדר... [חוץ מנרגילות פעם ב, אבל מילא.]

 

האמת שאני במצב הרבה יותר טוב עכשיו.

אני כבר לא מתפרקת בגלל החברה המטומטמת שלי [סתם, כפרעליה, אבל היי- זכותי]...

אני לא ממש רזה, אבל אני מתקרבת לזה לאט לאט. לאטטט לאאטטטט.

 

יש לי שאלה מוזרה נורא- נניח שעושים שלישיה [עם עוד שני אנשים] אבל את בכל זאת יוצאת מכל העסק בתולה [את לא הבנאדם שהתעסקו בו אלא אחד מהמתעסקים.. וגם זה רק חלקית.],

מה זה אומר? שהיית בשלישיה? שעשית סקס? איך זה הולך?

חחח...

מעוות.

סליחה.

הייתי חייבת.

 

אז. יפות שלי, בהצלחה לכולכן- וגם אם בנים קוראים פה, בעצם.

אוהבת המון וזהו לבינתיים...

נכתב על ידי , 5/6/2009 16:14   בקטגוריות אנורקסיה, בולימיה, הפרעות אכילה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN:  תבקשו. תקבלו.

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

3,521
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfake face אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fake face ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)