לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נפש רכה , גוף לוחם .


הדרך למטה , אל הרזון . לא קיצונית מידי , מתעדת הכל דרך תמונות .

Avatarכינוי:  יורדת בגדול .

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

התרוקנות .


עליתי חצי קילו בדיוק .

היום נשקלתי , 82 .

התחלתי את התפריט בפן חיובי הבוקר קמתי ובמקום הקפה והיופלה אכלתי חצי כוס קרונפלקס <פיטנס> וחצי כוס חלב 3%

אני מתחילה את הדיאטה הזאת ומבטיחה לעצמי שאם אני לא יורדת לפחות 5 קילו (לפחות) בחודשיים או פחות  אני מענישה את עצמי . בכל דרך אפשרית.

אני לא יכולה לראות את ה80 הזה יותר הוא עושה לי סחרחורת .

אני רוצה לשקול 70 - 60 כמה שפחות יותר טוב .

יש לי מבנה גוף שלא יכול לתת לי הרבה , הוא רחב בערך ויש לי תחת מעוגל בגלל המבנה עצמות .

שזה חרא , אבל אני יכולה לרדת ל60 ומשהו וזה יהיה טוב .

 

קמתי ב10:30 אז אני יאכל ב13:30 \ 14:00 .

 

אני מבטיחה לכם ולעצמי שיהיה בסדר .

אני יצליח אני ירד במשקל , אני יאהב את עצמי <אם זה אפשרי בכלל>

 

בהצלחה לי !

 

פירוט אוכל שבועי <אני מקווה שאני יצליח לעדכן כל יום באמת>

 

יום שבת :

א.בוקר- חצי כוס קרונפלקס <פיטנס> + חצי כוס חלב 3%.

א.צהריים-מוקפץ <3 כפות נודלס + ירקות מבושלים + חזה עוף מתובל חתוך לחתיכות>.

א.ביניים-2 תפוחים בינוניים .

א.ערב-לא זוכרת ><"

סה"כ קלוריות -נסגר על 1000 וקצת ניראלי 1050 או משהו .

פעילות גופנית- -_-" עצלנית שכמותי

 

יום ראשון: *טיול*

א.בוקר- חצי כוס קרונפלקס <פיטנס> + חצי כוס חלב 3%.

א.צהריים- לחמנייה קטנה + חתיכה מפיתה דרוזית xD + דוריטוס נאצו'ס מקסיקני

א.ביניים- חצי חבילת במבה

א.ערב- חביתה מ2 ביצים + בצל ירוק + כף קוטג' + סלט קטן בלי שמן + אבוקדו

סה"כ קלוריות - 1200 : \

פעילות גופנית- הליכה בהרים + 2 ק"מ הליכה בשטח חלק .

 

<יום מתוכנן מראש>

יום שני:

א.בוקר- חצי כוס קרונפלקס <פיטנס> + חצי כוס חלב 3%.

א.ביניים-לחמנייה קטנה + כף חומוס + מלפפון

א.צהריים- עדיין לא ידוע .

א.ערב- חביתה מ2 ביצים + 2 פרוסות לחם אחיד + סלט קטן

סה"כ קלוריות - 1000 פחות או יותר .

פעילות גופנית-

 

 

יום שלישי:

א.בוקר-

א.צהריים-

א.ביניים-

א.ערב-

סה"כ קלוריות -

פעילות גופנית-

 

יום רביעי:

א.בוקר-

א.צהריים-

א.ביניים-

א.ערב-

סה"כ קלוריות -

פעילות גופנית-

יום חמישי:

 

יום שישי:

א.בוקר-

א.צהריים-

א.ביניים-

א.ערב-

סה"כ קלוריות -

פעילות גופנית-

 

יום שבת: *שקילה*

משקל בבוקר-

א.בוקר-

א.צהריים-

א.ביניים-

א.ערב-

סה"כ קלוריות -

פעילות גופנית-

 

סיכום שבועי :

נכתב על ידי יורדת בגדול . , 2/2/2008 12:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפריט חדש + תמונות גוף .


אז אני מתחילה תפריט חדש של 800 קלוריות שזה טוב והתפריט מחולק טוב והוא משביע

 

בבוקר: חצי כוס קרונפלקס + חצי כוס חלב [רגיל.. 3%]

צהריים: כוס פחמימות [ ספגטי,אורז,אטריות,פירה, פתיתים וכו' ] + מנת בשר [ שניצל לייט של טבעול, 2 קציצות, עוף, חתיכת בשר .. לא שניצל קנוי !!! הוא מטוגן ומלא קלוריות..! ]

ביניים : 2 פירות

ערב:2 פרוסות לחם חי
חביתה = 2 ביצים וכפית שמן [למדוד כפית!]
וסלט ירקות ללא שמן.

 

אני יעשה אותו שבוע [ממחר ><" אני לא יכולה להתחיל אותו ב00:00 בלילה ...]

בזמן האחרון אני מרגישה מוזר ... מצד אחד אני מרגישה סבבה עם הגוף שלי (כשאני לבד) לעומת זאת שאני הולכת עם חברות ורואה אנשים (לקניון , לבצפר לכל מקום עם אנשים) אני מרגישה חרא ורוצה לקבור את עצמי .

לא מספיק שאני כזאת גבוהה אני גם לא כזאת רזה .

וזה מעצבן כי אני רוצה להיראות טוב , אני באמת רוצה ורצון זה ממש לא מספיק אני צריכה לעשות , ואני לא יודעת מה מונע את זה ממני ... אני מתחילה דיאטה , הכל טוב ויפה , נגיד אני יורדת איזה 3 קילו , אני מעלה אותם בשנייה ואני מדברת על דיאטות בריאות לא על השטויות של ה200 קלוריות לשבוע או משהו (בהגזמה..) .

אני מתייאשת נורא מהר מהכל ! וזה רע , נורא רע אני צריכה להתחיל להתמיד , לעשות לעצמי שיגרה , של אוכל של הכל .

אני מתחילה להשתנות , אני מנסה לעשות לי שגרה אבל זה לא מספיק .

אני נכנסת להילוך גבוהה השבוע ואני מקווה שאני ירד בסביבות הקילו .

מחר אני נשקלת <אני מתפללת שאני לא ישקול מעל 81.5 אמן !>

 

אז ככה יום ראשון יש לי טיול עם הבצפר ליום אחד כיאלו טיול שדה <אני יקח אוכל בריא כיאלו כריכים וירקות ואני יקח מסטיקים במקום ממתקים>

 

תצפו לעידכון מחר עם המשקל שלי והכל  

 

תמונות שלי מאתמול :

 






 

רואים נפיחות באזור הבטן ... אולי השמנתי טיפה שזה גרוע :\ לא נורא !

שבוע חדש , התחלה חדשה הכל יהיה בסדר !! <טפו טפו טפו>

הקיץ הזה אני יהיה רזה !

רזה רזה 

 

לילה טוב לכם 3>

ואל תשכחו להגיב

נכתב על ידי יורדת בגדול . , 1/2/2008 23:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





433

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליורדת בגדול . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יורדת בגדול . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)