לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה הם החיים שלי, לטוב ולרע. (:


תשמור תחלומות לעצמך וללילות שתוכל להתעורר- אחרת תשתגע. #

Avatarכינוי:  SuperStav

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

סליחה.


היי אתם .

וואו , באמת ששנים לא כתבתי פה, וזה גם מחק לי תפוסט האחרון, אז עוד יותר ><

 

קיצצר, מה? התחילה שנה אה? עד עכשיו? הולך סבבה פלוס, איןאין, האנרגיות שלי זה משו .

ראש השנה? היה מעולה, אכלתי וזהה (:

היום מתחיל יומכיפור, ואני מנסה לצום, חח נזרום, יש מרתון סרטים אצל שחרר.

ומכינים מלא צ'ופרים לטיולסוכות שאני יוצאת אליו בסוף, ובתור חניכה גאה D:

 

אז כן, אני אמורה להגיד שנה טובה, צום קל, גמר חתימה טובה, וסליחה אם פגעתי במישו.

אבל לאיודעת, אני באמת מצטערת ,שלא תבינו לא נכון,

אבל ניראה לי כלכך מטומטם, שכולם מחלקים סליחות לכל עבר,

"טוב ביי מותק, צום קל, ומצטערת אם פגעתי בך .."

זה ניראה לי כלכך מטופש, ומיותר . בכלל כל הקטע של הסליחות.

שאני טועה אני מצטערת ישר, ואני יכולה לבכות עד שיסלחו לי . אני לא צריכה יוםאחד בשביל זה..

אני חושבת שבאמת שאתם פוגעים במישו, ומודעים לזה,

אז אתם צריכים להתנצל, באותו זמן, לא ביום אחד בשנה על כל החטאים.

 

ולכן, אני מנצלת תיום, בשביל יענו חשבון נפש עם עצמי.

לא חשבון נפש על החטאים שלי לחברים שלי. אלה אני עם צעמי, מה טוב, מה לא.

 

אני מקווה בשביל כולכם שתגיע למצב של חשבון נפש שאתם מבינים את עצמיכם,

ואיך אתם מתקנים את עצמכם למען העולם שתוכל להיות לכם שנה יותר טובה.

ואני מאמינה שהכל קשור בגישה, תבואו לביצפר עם חיוך, תהנו מכל רגע.

וגם אם קשה- תדעו איך לקום, עם עזרה וגם לבד. רק תאמינו בעצמכם.

 

שנה טובה ומתוקה כדבש.

נכתב על ידי SuperStav , 27/9/2009 12:21  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתייו . ( : ב-3/10/2009 14:30
 





17,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuperStav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SuperStav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)