לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של הדסי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


היום הלכתי לבצפר התכוננו לטקס של כיתה מכינה על ראש חודש -נכון מעפןןןןן

אז קיצר אנחנו עושים על אדר (שנה מעוברת)...

הלכתי גם לצופים והמשכנו את הריקוד של הדרמ"צ (דו רה מי צחור)

היה סבבי !!!!!!!!

ביום חמישי אני לא יעדכן כי יש לאחותי (יעלוש) מסיבת בת מצווה...

קנו לי בגדים מזה יפאאאאיייייים ומגפים!!!!

 

 

טוב נכון שלפעמיים זה מוזר לקרוא בלוג של משהו אחר

נכון שבלכם לעשות( או שאתם כבר עושים) =      

מה אתם לא חושבים כככה  כאלו מזה כבר מעניין חיים/אוהבת/שונאת/כל מיני דברים של משהו אחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

מה רציני מזה זה יעזור לכם לקרוא את הבלוג שלי או של מישהו אחר (עכשיו זה הקטע שאני   -עצבנית)

אאאההההההההההההה!!!!!!!!!! לנשוף ולשאוף (לא רגע זה לא הפוך)

נכון שאתם חושבים שאני מנסה להצחיק אבל אני לא אז אתם אומרים בלב או לחברים/חברות שלידכם איזה דפוקה /סתומה /מטומטמת אז תדעו שאני רק כותבת את ככככככככככככככללללללללללללללללללל זה בשביל שהבלוג שלי יהיה מלא /יתעדכן חחחחחח.................................

 

ועוד קינוח לסיום (לא שזה טעים או משו)

נכון שכתבתי על מטומטמת וסתומה אז משהיותר מעליב (אעם זה מעליב משהו) אז סתומטמת =

שילוב של סתומה ומטומטמת.....

נכתב על ידי , 3/2/2008 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

תמונה




44
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדסי המאמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדסי המאמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)