לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog's name is myname's blog. wow

כן, אני מתוחכמת. לא, אני לא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מוקדש לך.


כן, אתה, היחיד שאי פעם הגיב לי..

שאלת מה קרה אחרי מה שסיפרתי באותו פוסט מלפני שלושה חודשים, הפוסט שמחקתי.

ובכן, כעסתי על החבר שלי. במשך יומיים שלמים הוא התעלם ממני לחלוטין. שלא תבין אותי לא נכון- אני לא עד כדי כך דורשת צומי.. אנחנו לומדים בפנימיה. המצב הרגיל הוא שאנחנו אחד עם השני 20 מתוך 24 שעות ביום... ובמשך יומיים הוא לא התעניין בי בכלל. ידע שלא הרגשתי טוב- ולא שאל מה שלומי. ידע בדיוק היכן וכיצד למצוא אותי, ואפילו לא טרח לחפש. יכול שבגלל ההרגשה הפיזית הרעה גם הרגשתי קצת רע נפשית וכעסתי עליו כל כך.. לא יודעת. בכל אופן, הכל הסתדר. הוא התנצל, הבטיח שלא יעשה זאת שוב, אמר שבעצם גם הוא קצת חשב שאני מתעלמת ממנו. וזה כבר לא רלוונטי, כמו שאמרתי. עברו מאז שלושה חודשים נפלאים שלנו ביחד. אני אוהבת אותו. באמת.


וזאת היתה התשובה שלי אליך.


בת דודה שלי ילדה אתמול. נולד לה בן. זה הילד השלישי שלה. אני כנראה אראה אותו בקרוב.


כנראה שזהו לעכשיו...

אין לי יותר מדי מה לכתוב כרגע. יכול להיות שעם המשך כתיבת הפוסטים אני גם אשתפר. אחרי הכל- אין חכם כבעל ניסיון :)

נכתב על ידי , 23/8/2005 13:13   בקטגוריות סתם פוסט. אין לו תוכן או משהו כזה.  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע חדש


נתבקשתי לעדכן. ואני מעדכנת.

אז.. באמת מזמן לא עדכנתי את הבלוג הזה. ונדמה לי שצריך גם לעשות כאן קצת רפורמה. שינויים בשם הבלוג ובכינוי, בעיצוב (בעיקר), ובעוד כל מיני שטויות. בכל אופן, זהו בלוג נחמד. אולי הוא יעודכן בקרוב. עוד נראה.

אני אוהבת אותך (אתה יודע שאני מתכוונת אליך).

myname. (איזה כינוי מוזר..)

נכתב על ידי , 21/8/2005 00:25   בקטגוריות just me  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36




333
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme, myname אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me, myname ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)