לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מנסה להבין..



Avatarכינוי:  מָנָנטִאַל.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

לא יכול להיות....


לשם שינוי אני באה לכתוב פה משהו ניטרלי, ראיתם ? לא הכל רע בחיים שלי [:

הייתי במפגש ישרא והיה הכי כיף, הכרתי מלא אנשים חדשים, התחבקתי וצחקתי מלא.בזמן האחרון יש דברים טובים וגם רעים שטיפה מפריעים לאושר אליו אני כל כך רוצה להגיע.

היום היה יום ממש נחמד וגיליתי שבכל חיסרון חייב להיות גם יתרון, בבית-הספר שלי יש חינוך ימי והיום היו אמורים לי להיות לי רק 4 שעות והשעתיים האחרונות היו אמורות להיות לי חינוך ימי, אבל בגלל שאני במקהלה של הבית-ספר נאלצתי להישאר בבית-הספר בשיא הביאוס במקום ליסוע לחינוך ימי.

הרכזת שלחה אותי להביא לה טייפ ומיקרופונים לחזרות ובדיוק פגשתי את ל' שהבריז משיעור ופעם ראשונה שאמרנו שלום והתחבקנו הייתה אתמול, אז אמרנו שלום והתחלנו לדבר ועל הדרך כמובן הוא ליווה אותי להביא את הדברים...דיברתי איתו המון, אפילו על דברים שאני לא מדברת עם אף-אחד וזה היה כל כך מוזר.

וגם הוא, דיברנו בעיקר על הורים וגירושים...הוא סיפר לי שההורים שלו נפרדו כשהיה בגיל 5 והוא שאל עם גם ההורים שלי גרושים ועניתי "לא, אבל הם היו אמורים" ואז הסברתי לו שאני מרגישה שהם כבר לא אוהבים אחד את השני, ולא הרגשתי בכלל בעיה לספר לו את זה....

מהפעם הראשונה שראיתי את ל' הייתי קצת דלוקה עליו, ולא בגלל שהוא חתיך הורס שאת מתה, הוא נראה סביר בהחלט אבל הוא לא כמו 'שאר הבנים...' הוא לא מכל הפוזה הזאת שעושים משחקי כבוד עם הבנות, ואני ממש מעריכה את זה.

וכמו שבכל יתרון יש חיסרון, הוא הבויפרנד של חברה טובה שלי.

 

לא יכול להיות שאני מתאהבת...אסור לי להתאהב בו.אסור.


נכתב על ידי מָנָנטִאַל. , 30/4/2008 14:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





704
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למָנָנטִאַל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מָנָנטִאַל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)