לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me Myself and I


I hope you know who i am but i'm not sure

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

תשובות לשאלון השבועי


היה לי משעמם אז החלטתי לענות על שאלון..

השאלון מאוד מאוד הזוי...תקראו ותגיבו בבקשה D:

 

 

אם היית מוצאת את המפתחות לביתך, והיית הולכת הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?
הא? לא הבנתי....
מצאתי את המפתחות לבית ואז מגלה שמה לא שם?


אם היית מוצאת את עצמך ניצבת על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?
אני לא אמצא את עצמי בחיים ככה.. אז זה לא משנה...


אילו היית משתתפת בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלקי אותו לשניים ותנסי לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתפי אותנו.
איזה שאלות קשורות....
אני בכלל לא יודעת להכין מטוס מנייר..

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמשת בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?
זה קל!! את הכוס זכוכית הייתי זורקת עליהם ואת התירס אוכלת, כי אני רעבה...

אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכלת טונה מקופסה? מדוע?
מה?????????????????????????
אני בכלל שונאת טונה!!!

במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבני שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבני שם?
בית גדול.. ואני ימכור אותו למישהו...

אילו היית יכולה להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו?
שאלה קשה.... אין לי שם לצבע אבל היו צובעים איתו את המורה שלי לאנגלית...

אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס?
אין לי תשובה אבל יש לי שאלה- קוקוס זה לא פרי?

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרשי בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?
מה זה מחנטרש???

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?
שאלה- בא לכם להגיב לי על השאלון?
תשובה- (התשובה צריכה להיות בבלוג.. איפה שרושמים תגובות)

נכתב על ידי , 2/2/2008 18:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצובה =[


אתמול שמתי עיצוב חדש ורשמתי את זה אפילו!! ולא קיבלתי אפילו תגובה אחת =[ אז אני ממש עצובה...

אבל מחר סקיייייייייייייייייייייי    אז אני שמחה!!!  עוד פעם שלג D: [ביום חמישי הייתי בירושליים..]

והנה תמונות חמודות שיעשו שמח D=

 

 

תראו איזה מוזר הוא נראה מהצד..

אבל חתיך D:

 

 

 

 

איזה חיוך מהמם!!! כזה חמוד D:


 

 

איזה חמוווד ביל  עם הפרצוף הרציני שלו.. XD

 

 

 

 

ולסיום תמונה לא קשורה..

איך באמת מייצרים גלידה...

D:

 

 

 

מקווה שאהבת את התמונות..

תגיבו בבקשה... =]



נכתב על ידי , 2/2/2008 17:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
אממ... לא יודעת.. אבל אל בארץ.. זה בטוח!

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?
משהו שקשור לעיצוב.. כי אני גרועה בזה..

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
עדיף שאני ישמור אותו לעצמי..

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?
לעיתים קרובות.. במיוחד בשיעורים שאמורים להקשיב בהם..

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
לא.. למה לבזבז ככה כסף אם אפשר להכניס אותו לקופה שלי?!

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
ברור!! לעצמי!!

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
לא זוכרת... אבל זה היה אתמול..

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?
הרבה.. רצוי שאני לא יכנס לפרטים D:

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
כןן!!!! זה היה שילדה שמנה וערסית אמרה משהו מגעיל ואני אמרתי- אני לא מדברת איתך יותר בחיים..
ואז נזכרתי שאמרתי את זה לא מזמן...

נכתב על ידי , 1/2/2008 23:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

112
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm not who you think i am אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm not who you think i am ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)