לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This is just my FREAKY Smile (:


Smile, כי זה לא עולה כסף.

Avatarכינוי:  אהעא! שוקו O=|

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

טוב, אז הגעתי למצב שאני פותחת בלוג P=


שלום לכם ^O^

החלטתי לפתוח בלוג,

סתם כדי לפרוק, לספר, לדבר, ולקווה שגם להעלות לכם חיוך על הפנים (:

אני לא כל כך חדשה בישרא בלוג,

אבל את ההיסטוריה שלי אני אשמור לעצמי, אוקיי? P=

טוב, קצת על עצמי.

מלאני, בת 15 עוד מעט!

יהודיה מאמריקה.

עליתי לראשונה לארץ לפני כשלוש שנים, אבל אין לי מבטא ואני יודעת לדבר ולכתוב שוטף (נראה לי ששמים לב, לפי הבלוג הזה! XP)

כוון שלמדתי עברית עוד לפני שלמדתי אנגלית.

כמובן שגם אנגלית אני יודעת, ושוטף XD

אני מנגנת בגיטרה ושרה, יש לי להקה, חובבנית כמובן, אבל לא להרבה זמן! (אנחנו עוד נכבוש את האנושות והקופיפים! וזה רק ליטי תבין! חחחP: )

אני בעקרון אוהבת לשמוע הכל!

אבל באמ-פי שלי תוכלו למצוא רק רוקנרול, פה ושם היפ הופ וראפ, ויש גם שיר אחד שאני אוהבת מאד, אבל אתם תצחקו אם אני אגיד לכם מה הוא!

(אלוהים נתן לך במתנה. כן כן, אני אוהבת את השיר! משמעותי ><)

מה עוד, מה עוד?

אה, כמובן!

יש לי שני חמורים ואתון בבית (:

זאת אומרת, שני אחים גדולים ואחות גדולה. D:::

אמא בבית, טוב, כרגע עובדת אבל הבנתם על הכוונה שלי,

ואבא...

אבא שם, שומר עלי מלמעלה. (: (3>)

אני נורא אוהבת לצייר, במיוחד סקיצות של בגדים, סתם לשרבט על דף איזה חולצה יפה שעלה לי לראש פתאום כמו חצ'קון שיוצא לכם באמצע האף (וסליחה על הדימוי המוגלתי!).

לרקוד זה גם אחד מהדברים שאני נורא אוהבת לעשות, אבל אני לא מנוסה כל כך XD

אני רוקדת כמו בוטן או סתם קיפוד שעולה באש !

אבל עדיין, אוהבת לרקוד P:

טוב, נראה לי מיצינו!

כל מי שמגיב, מקבל כסף בחינם.

אדיוס!

333>

נכתב על ידי אהעא! שוקו O=| , 26/1/2008 15:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



49
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהעא! שוקו O=| אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהעא! שוקו O=| ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)