לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 203545321 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008


אני שונאת את זה.

חשבתי שאני כבר כ"כ אחרי זה..

אחרי התקופה של השאלות , האי הבנות, והאי מציאה......

לאן אני אמורה לפנות?

איזה דרך היא השביל שמתאים בדיוק לצעדים שלי,

אני רוצה כבר להגיע אליו,

ולדעת שהוא לא יקטע לי באמצע הדרך,

אלא שהוא ימשיך בדיוק לנקודה שאליה אני רוצה להגיע,

אבל איך בעצם אני אדע אם זה השביל שלי אם אני לא יודעת מה היא הנקודה שאליה אני רוצה להגיע?

 

חשבתי שעברתי את הבילבולים,

ושכבר הפסקתי לשאול ולברר,

ושעשיתי כבר את החלטה הגדולה.

אז איך יכול להיות שאני עדיין לא שלמה עם עצמי?

אני לא מאמינה שנולדתי כדי להתנדנד,

ולא להיות סגורה.

אני רוצה להיות החלטתית כבר,

וזה עבד לי במשך כמה חודשים.

אז מה עכשיו?

כ"כ אופייני, שזה כבר שוחק.

נכתב על ידי , 4/5/2008 20:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)