לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי.....סתם בלוג


בלוג שיספר על חיים דפוקים של ילדה בשם נגה,בת 14,בכיתה ח'.נו,סתם ילדה.

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

פצקה רשת D: החלטתי להחזיר את הבלוג!!!!1111


סלוםםם !!1

כן סלום גמלך פטריקסטאר D::

החזרתי את הבלוג המושימושלם שלי לאחר שביתהה!11הבלוג עוד רוצה לשבות,,'תם מבינים,הוא היה בחופשה בהוואי ועכשיו החזרתי אותו.הוא מבואס נורא.אז תגיבו בשבילו,טובבב ?!!1

הקיץקץ,אני יושבת בביתי הקט עם הצתננות מסריחה,ושונאת את כל העולם !!

אבלאבלאבל המצאתי שיר קטנצ'יק!!

 

אתה בובליל,אני בובליל,הוא בובליל,כל העולם בובליל D:

 

כןכן!!1גמאני נפלתי קורבן לסדרה האידיוטית "האח הגדול"!!איזה זעזוע!איזה גועל נפש!איזה כיף לראותאתבובלילרוקדעםחגית!!11 D:

טופ,כיתה ט',עניינים.הכנה לתיכון.מלא שיעורים,מלא מבחנים,מלא עבודות,מלא מורות מכוערות.ועוד פי 6 משנה שעברה!!כולל המורות המכוערות!!11

שיט.אני חופרת!!11

בידור.אחשב!!

 

 

זה ילד אידיוט מהכיתה שלי.קוראים לו אורי והוא שמנדוז.צילמתי ת'תמונה הזאת בטיול השנתי וערכתי אותה בפוטושופ שלי שבפלאפון!!11ישלי פלאפון משוכלל!!1הריעו לפלאפוני!!1

 

ציטוטים:

טלי המחנכת שלנו:מי רוצה להגיד לי מה הוא רוצה לעשות שהוא יהיה גדול?

דניאל:אני רוצה להיות מעצבת אופנה עם דולצ'ה וגבאנה ולהוציא קו אופנה משלי כולל בושם ונעליים ומלא מלא דברים.

טלי:את שואפת הרבה,הה?

אני:אבל מי ששואף יותר מדי נחנק,המורה.

*אני זוכרת את זה,זה היה בכיתה ז'.הצעקות שחטפתי היו שוות את זה. כל הכיתה צחקה שבוע D:*

 

אני וניקול הלכנו לקולנוע פעם,

ניקול:איזה קור בקולנוע הזה!!אני קופאת מקור.

אני:אני קופאת מחום.

 

פעם הלכתי לקניון עם מיכל ופגשתי שם את עינב,

עינב:הי נוגי,מיכי!איך הולך?

מיכל:סבבה אגוזים!

עינב:ואצלך,נוגי?

אני:סבבה גרעינים.

 

פעם אחת גיא ואני רבנו על משהו,

אני:חתיכת גמד!

גיא:אל תקראי לי גמד!

אני:אבל אני רק אומרת את האמת.

 

פעם ירדתי על סתיו,

אני:נכון את רוצה להופיע בטלוויזיה?

סתיו:נו כן.

אני:אז את יכולה להתנדב לערוץ המדע.מחפשים שם מחליף לבבון.

 

פעם התעצבנתי על דניאל,

אני:את יכולה להעביר לי כמה תמונות שלך?

דניאל:למה?

אני:אני רוצה לשלוח את זה לנאס"א,הוכחה שחייזרים קיימים.

 

לפני כמה ימים אני וניקול הלכנו לקניון ואיזה ערס ניסה להתחיל עם ניקול,

הערס:אני מסתכל על פרחים כל יום עוד לא ראיתי פרח כמוך.

ניקול:אני מחרבנת 14 וחצי שנה עוד לא ראיתי חרא כמוך.

 

פעם יובל ע ואני רבנו,

יובל ע:את כזאת מכוערת!

אני:בסדר,אני מכוערת.ואת,אלוהים כל כך השתדל ליצור לך גוף ופרצוף נורמליים,שהוא שכח להכניס לך מוח.

 

אורי:הבנים שולטים!

אני:ממש.תן לי סיבה.

אורי:הם גבריים.

אני:כן,להיות גברי זה ממש מקסים.היום להיות גברי פירושו לא להשתמש בדיאורדורנט,לתקוע גרפעסים על ימין ועל שמאל,לתת צ'פאחה כל שניה,ולקרוא אחד לשני "אחי."

 

פעם ביקרתי את הבני דודים שלי לשבוע,ובן דוד שלי הלך לשחק למטה כדורגל.

דודה שלי:נגה מותק,יניב (הבנדוד שלי) חזר?

אני:כן.

דודה שלי:ראית אותו?

אני:לא,אבל ראיתי שנעלמה קופסת גלידה ובקבוק קולה מהמקרר.

 

פעם חבר של מיכל נפרד ממנה,

מיכל:אוףף אני שונאת בנים!!

אני:כן,לא פלא שאת שונאת דשא.

מיכל:מה?מה הקשר?

אני:בנים הם כמו דשא,אם לא מכסחים אותם הם תופסים גובה.

 

פעם קשקשתי עם ניקול,

אני:את יודעת איך התחילה מלחמת השחרור?

ניקול:איך?

אני:ערבי אחד הפליץ.

 

פעם השעתעממתי אז דיברתי עם עינב,

אני:את יודעת מה יקרה אם תתני למישהו דג?

עינב:מה?

אני:יהיה לו דג.ואת יודעת מה יקרה אם תתני למישהו תפוח?

עינב:יהיה לו תפוח.

אני:יהיה לו תפוח ודג!

 

פעם באתי אל עינב ואחותה התכוננה לטסט,

אחותה של עינב:אוף!אני בחיים לא אעבור את הטסט הזה!

אני:מה הבעיה?פשוט תלבשי חצאית מיני.

 

פעם רבתי עם סתיו,

סתיו:נוגה,את יודעת מה אני חושבת עלייך?!

אני:שנייה.WTF?!את חושבת?!

 

 

 

עד כאן ציטוטינו להיום *_*

==

נגמר לו הפוסט D:

נגה.

נכתב על ידי , 6/11/2008 12:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





588
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצי בטטה חצי צ'יפופו (לא לשאול מה זה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצי בטטה חצי צ'יפופו (לא לשאול מה זה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)