לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life, In My Way


הדבר הכי כיף בעולם, זה לדעת שאנשים חושבים עליך באותה מידה כמו שאתה חושב עליהם. שאת חושבת עלי בזמן שאני חושב עליך. שזה מפריע גם לך שלא דיברנו יום שלם, שאני לא היחיד שהרגיש צורך להגיד לפחות לילה טוב.

כינוי:  הארגנטינאי

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

חצי שנה עם סיגלי =] 3>


היום הזה הגיע, אני כל כך שמח שזה ככה, סיגלי ואני חברים כבר חצי שנה, בישבילי זה המון, וזה גורם לי להיות ממש ממש שמח לחשוב שהיא האחת שאותה אני אוהב ואיתה אני בייחד חצי שנה, סיגלי אני אוהב אותך המון המון המון המון המון, שום דבר לא יכול ליגרום לי לחשוב אחרת, וגם אם אני קצת מעצבן, אני יודע שאת אוהבת אותי גם D:

 

אני מקווה שאני מצליח להעניק לך את כל הטוב שאני יכול, אני מקווה שלא טעיתי יותר מידי בזמן שאנחנו בייחד, אבל מה שאני בטוח זה שאת תישמחי כשתיראי מה יש לי בישבילך (חוץ מהחיבוק והנשיקה שאני אביא לך)

 

וכדי לסיים את הפוס אני רוצה להגיד:

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

אני אוהב אותך, אני אוהב אותך ,אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך, אני אוהב אותך

נכתב על ידי הארגנטינאי , 16/9/2008 00:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרישה זמנית


אני פורש מהבלוג זמנית כי לא ממש בא לי ליכתוב בו, אין מצב רוח פשוט, מתי שהו אני עוד אמשיך ליכתוב לכם פה...

 

אז עד שהיום הזה יגיע...ביי לכולם

נכתב על ידי הארגנטינאי , 6/9/2008 12:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להארגנטינאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הארגנטינאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)