לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  עידו=]

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

חודשיים אחרי... שוב.


הנה אני כאן, באמצע אוגוסט 2008, מעדכן את הבלוג אחרי חודשיים... שוב.

מי היה מאמין שכל-כך הרבה דברים ישתנו תוך חודשיים?

 

קודם כל, אני והילה נפרדנו עוד ביוני, כמה ימים לפני ה-4 חודשים שלנו ביחד, ואני חייב להגיד שקיבלתי את זה קשה. אבל אחרי הרבה ימים חסרי משמעות, דאגות ורגשות עצבות הייתי חייב לקבל את המצב כמו שהוא. כנראה שהפרידה הזאת הייתה לטובה, לא רק בשבילה, אלא בשביל שנינו, אף-על-פי שאני חושב שהיה יכול להיות הרבה יותר טוב אם היינו עדיין ביחד.

 

עם הבגרויות התמודדתי יחד עם הלב השבור, ונאלצתי להשקיע את כל מעט הכוח שנשאר לי בלימודים, מהלך שהשתלם בסופו של דבר, כי הרגשתי מוכן לכל אחד מהמבחנים. מקווה לטוב :]

 

החופש הגדול עבר עד עכשיו לא רע, למרות מה שקרה: יצאתי הרבה מהבית, הכרתי הרבה חברים חדשים ונהניתי מכל רגע. גם התחלתי ללמוד גיטרה עם מורה סוף סוף והשתפרתי מאוד, והתחלתי להיכנס שוב לכושר. בעוד פחות משבוע אני הולך עם גל ותומר לקוקה קולה וילג', ואני בטוח שזאת תהיה חוויה בלתי נשכחת D:

 

חוץ מזה עדכנתי פה קצת, החלפתי עיצוב ושיר, שבזמן האחרון התחברתי אליו נורא... מי שלא אוהב אותו, שילך קיבינימט ושילחץ ESC חחח

 

אני גם רוצה להגיד תודה לכל החבר'ה שתמכו בי ברגעים שהייתי צריך אותם, שלו, גל וכל שאר החבר'ה, ולהדס שרצתה שאני אעדכן פה P:

 

זהו זה, סליחה שבזבזתי לכם עוד קצת זמן מהחיים, והמשך חופש נעים :]

עידו.

נכתב על ידי עידו=] , 19/8/2008 23:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעידו=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עידו=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)