לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


" אדבר אלייך,אם תקשיב. אבוא אלייך,אם תזמין אותי. אז אראה לך,שתמיד הלכתי עמך. בכל הדרכים." (שיחות עם אלוהים/ניל דונאלד וולש)

Avatarכינוי:  ארטמיס היחידה

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

24 סיבות


 

לשנוא את החורף:


  1. הפסקות חשמל שתופסות אותי לא מוכנה ברגעים אינטימיים כגון מקלחת, קקי,מצטערת לנפץ מיתוס אבל בנות כן מחרבנות וכן הן גם מפליצות ולא רק עושות "פוקים"...

  2. לעלות על המשקל ולהבין שלהעביר ערוצים בשלט זה לא ספורט.

  3. להבין שהדרך היחידה שלי להיכנס לג'ינס מידה 0 שקניתי בקיץ היא לעשות שאיבת שומן או בדרך יותר כואבת למשל: דיאטת כרוב.

  4. אין לי עם מי להתכרבל, בו-הו, ואם אנסה להתכרבל עם החתולה שלי הסיכויים שאתעורר עם כדור שיער בגרון גבוהים מאוד.

  5. אני לבנה כמו גופה או לפחות כמו איימי ואיינהאוס במכון גמילה.

  6. האופציה הכי טובה להשיג שיזוף בחורף זה מיטת שיזוף וכול פעם שאני שוכבת ערומה שם וקרינה מסרטנת משזפת אותי אני לא מפסיקה לשחזר בראשי סצנה מסוימת מ"יעד סופי3” .

  7. אי אפשר ללכת לים וגם לא לבריכה פתוחה אז האופציה היחידה היא ללכת לקנטרי, מה שאני לא מתכוונת לעשות,כי חייבים ללבוש שם את הכובעים המטופשים האלה שגורמים לך להראות כמו קונדום שצף במים.

  8. מטריות.

  9. שמזמוזים הופכים למשימה בלתי אפשרית כאשר אתם מנסים לקלף מעצמכם את כול שכבות הבגדים, ואם כבר הצלחתם, אחרי כול המאמץ הזה כול מה שאתם חושבים עליו זה ללכת לנשנש איזה סטייק ולישון.

  10. הרבה תה= הרבה פיפי.

  11. לקום באמצע הלילה לעשות פיפי על אסלה שעושה כוויות קור בתחת.

  12. חשבון החשמל .

  13. לחשוב שלא ירד גשם, לצאת מהבית עם פן מושקע בלי מטרייה ולחזור,עם אפרו.

  14. ללכת על מדרכה בכיף ולקפץ בשלוליות ואז לקבל שפריץ מים ממכונית נוסעת, מה...זה לא קרה לכם?

  15. עקבים+כביש חלק = נוסחה לאסון.

  16. להיתקע מחוץ לבית בלי מפתח.

  17. אנשים שחושבים שלהתחכך בך באוטובוס כדי להתחמם זאת לא הטרדה מינית.

  18. לקום לעבודה בחושך.

  19. להתכונן לצאת ממקלחת ולקלוט ששכחת נעלי בית או מגבת או את שניהם.

  20. שנגמרות הסיגריות ומתים לעשן אבל בחוץ יש סופות רעמים ואין מצב שיוצאים לקנות במצב כזה סיגריות אז מעשנים פטרוזיליה.

  21. להיות חולה.

  22. לנסות לבחור בושם בסופר פארם עם אף סתום.

  23. אנשים שיושבים מאחורייך באוטובוס וחושבים שלהשתעל עלייך זה מאוד מנומס.

  24. להיות כול-כך משועממת ולכתוב 24 סיבות למה לשנוא את החורף.

נכתב על ידי ארטמיס היחידה , 10/2/2009 21:15   בקטגוריות שלוף מהמקלדת  
110 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לארטמיס היחידה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ארטמיס היחידה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)