לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים של נערה מתבגרת


על האהבות, האכזבות, חברות, הורים , אי השפיות => החיים (השמות בדויים)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שכבנו?!


ההורים שלו לא היו בבית והוא הזמין אותי אליו,
כשהייתי אצלו הוא נתן לי קצת לשתות ואז עלינו לחדר
שלו ועשינו את זה...

את הסיפור ההזוי הזה הוא סיפר לחברים שלו,
סיפור שאין בו שמץ של אמת.
לא רק שזה לא נכון יש גם תיאורים לסיפור
אבל אני אחסוך מכם.

למה? למה הוא משקר ככה? זה עושה אותך יותר גבר?
עד שהכל התחיל להסתדר #$@#!@@!$
עם כמה שזה נגמר מגעיל הזכרון הטוב ישאר תמיד בליבי
הרי לא שוכחים את ההאהבה הראשונה שסוחפת,
ממכרת, ובכל יום שעובר הלב רוצה עוד.
תמיד אזכור את כל המילים המתוקות והרגעים היפים
בהם זה היה רק אני ואתה, הכי כנה והכי אמיתי.


טיפות דם החלו לזלוג לאט לאט בשעה
שהפלסטר שכיסה ברכות את הפצע נפצה
חסר אונים מול כל הפציעות ששוב מדממות
מבקש רק להעלם מעל פני האדמות.
אותו אחד שדאג לתפור כל פצע באהבה
דאג  גם להרוס אותו ולהותיר אכזבה.

בבקשה שהכל יחזור לאיך שהיה :(

נכתב על ידי , 17/10/2007 15:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטל ב-25/10/2007 17:57
 



להיות בת 16 ^^


ביום שלישי חגגתי סוף סוף 16
זה גורם לי לחשוב על עצמי לפני שנה
כל כך הרבה דברים השתנו מאז.
אני יכולה להגדיר את השנה הזו שחלפה
כשנה של פריחה מדכאון תמידי ששקעתי בו.
השנה בפעם הראשונה חויתי באהבה אמיתית
שלוותה באין ספור ריגושים נשיקות וחיבוקים
הרבה עליות וירידות סיבוכים וסערת רגשות
אבל זאת עדיין האהבה שלי ואני אוהבת אותה איך שהיא
                   עם הכל.
בנוסף לזה השנה עשיתי דברים מעולם לא חשבתי שאעשה
עישנתי, שתיתי, חתכתי, פגעתי, ניסיתי להקיא,
הברזתי, שיקרתי, נסחפתי.
ההוכחה לכך היא רשימת ה-never שלי שהתמלתה בקוים.
אבל עם כל זה יש גם דברים טובים.


ההנאה מאסור והלא מקובל כל כך ממכרת
הדחף להתנסות מתגבר
כל נגיעה נוספת מוסיפה לקצב פעימות הלב
שרק הולך ומתגבר מדקה לדקה.

נ.נ
העיצוב חדש.... איך???????????

נכתב על ידי , 12/10/2007 12:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lady Day. ב-17/10/2007 15:22
 



מסיבת כמעט יומולדת


עוד מרגישה את התחושה בשפתיים

את הכובד והחום של גופך

רק על זה אני חושבת שוב ושוב

בחיים לא הרגשתי ככה

כל כך מאוהבת ומאושרת.

התמונה מתבהרת לאט לאט אני נזכרת,

אני הייתי הראשונה להשתכר,

זוכרת את עצמי בקושי עומדת ועושה שטויות

ובשלב מסוים זה היה רק אני והוא במרפסת

ישבנו על מן נדנדה כזאת והתמזמזנו

הוא אמר שהוא אוהב אותי אבל אתה לא יכול ככה

כשאני שיכורה כי זה לא מאהבה.

פתאום נעלם, התרחק ואז ב-5 בבוקר

כולם התארגנו לישון הסוטול עבר

חלק ישנו בחדר אחד האחרים באחר

ואני ודור ישנו בחדר של ההורים של רונן (יש סיבה לשם).

פתאום רונן בא ואמר לדור "תזהר עם מה שאתה עושה"

ועוד כמה דברים בנוסח הזה שלא הקשבתי להם

רק רציתי שילך כבר ונהיה לבד3>

דיבר עוד והלך ואז השפתיים שוב נפגשות בתמימות,

מתחילים בנשיקה תמימה שלאחריה מגיעים לשלב בו

שוכבים אחד על השני, מתחלפים מדי פעם

הידיים גולשות לאט לאט, מלטפות בעדינות

והלב מתפוצץ מאהבה

 

כל זה קרה אתמול, רונן ארגן בבית שלו מסיבה הבאנו שתייה,

חלק השתכרו, חלק סתם היו בסוטול

אחד אכל סבון ואחרת נישקה כל דבר שזז

אחדים ניצלו את המצב, אחד לא כל כך.

אני לא שותה יותר והפעם ברצינות,

אחרי התחושה הנוראה של הרצון להקיא שיש לי.

יש לי עכשיו איקי ענק בצוואר שאין לי מושג איך להסתיר

מזלי שלבנתיים אמא לא בבית.

 

כמה מתוק ומריר הכאב רק בגללו אני מוכנה להתאהב

נכתב על ידי , 5/10/2007 13:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של $MiSs MuRdEr$ ב-13/10/2007 16:23
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 33

תמונה




2,680

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs. painless אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs. painless ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)