לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והשטויות שלי :O


אמא תמיד אמרה שייצא ממני משהו, אבל מצד שני היא גם אמרה שהשחור של הבננה זה דבש, ושאם אני אבלע מסטיק, ייצמח לי עץ של מסטיקים בבטן...

Avatarכינוי:  Stack in a moment :)

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015


מי אלו אנשי הטיוטא?

האם הם קיימים בכלל? אנשים עם ערך לעולם ללא מסכות..

אתה בוקע לעולם חדש, אור מסנוור את עיניך

אדם שאמור להיות קרוב מכתיב לך מה שכביכול אמור להיות טוב

ואתה ללא חשש, פשוט מסכים,

זהו שביל הנמלים.



מי אלו האנשים מחוץ לטיוטא?

מי נבראה קודם הסקרנות או הדעת?

ממשיכה לצמוח ולעקוב אחר מוסכמות חברתיות זולות

כי מי את אם לא אחת מהם?

מהנהנת כי כולם בטח צודקים

וזהו שביל הנמלים.



איך אצא מן הטיוטא ליצירת החיים המוגמרת שלי?

ליצור לעצמי עולם שמתאים רק לי.

האם כשחלקים ממך חסרים עדיין תוכלי לבצע את המשימה?

האם כשחסרה מהלב חתיכה עדיין תדעי מהי אהבה?

מה קורה כשחומות של ניסיון מתמוטטות סביב ארץ מוכרת?

כל עלה שניתק זהו עלה בשלכת?

ומה קורה כשכולם בורחים?

האם זה יהיה עדיין שביל הנמלים?



אנשים של נייר. דו- מימדיים.

ללא עומק. ללא אותה ייחודיות ששייכת רק לך.

עוד עלה בספר שאת קורעת וכותבת מחדש

והם רודפים אחר פרטים מתוך רשימה ארוכה של שאיפות

ואת נעמדת, מטשטשת את העקבות.

זה מה שקורה כשסוטים מהשביל...

לא זאב, לא סבתא

רק אני. נמלה מחוץ לטיוטא בלעדיך.

נכתב על ידי Stack in a moment :) , 13/8/2015 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,699

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStack in a moment :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stack in a moment :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)