לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- someone waiting upstairs -



Avatarכינוי:  אמרתם מושפעת ? (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


עידכון , אחרי הרבה זמן שלא עדכנתי ..
אין לי משהו מעניין לרשום - חיים משעממים כרגיל .
כל יום אותו הדבר ;
קמים בבוקר , הולכים לבית הספר , מתחרפנים , חוזרים ,
משתעממים , מכינים שיעורים והולכים לישון וחוזר על עצמו ._.
אכן חיים משעממים ביותר ..

~ מפריד מאולתר ~

 מחר יש לי מבחן בהיסטוריה ואני לא יודעת כלום ,
אין לי כוח ללמוד - זה יותר מידי משעמם = S
* חייבת ללמוד ! חייבת ללמוד ! , טוב נו .. אחרכך ..  *

~ מפריד מאולתר ~

מה שאני רושמת פה משעמם רצח אה ?
פייר מ'אכפת לי .. הבלוג שלי :P
לא רוצים אל תקראו ~

~ מפריד מאולתר ~

באחד משיעורי אנגלית המורה שלנו התחילה לדבר איתנו על בלוגים ויומנים אישיים .
מסתבר שהמורה שלי לא כזאת טיפשה והיא יודעת להשתמש באינטרנט ..
וגם להכנס לבלוגים ד.ד '
- רק שהיא לא תמצא את הבלוג שלי XD ~ לא שזה יקרה :P -

~ מפריד מאולתר ~

אין לי יותר מה לרשום ..
גוד נייט [ ? ]

נכתב על ידי אמרתם מושפעת ? (: , 29/1/2008 21:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמרתם מושפעת ? (: ב-7/2/2008 15:15
 



עדכון . ^ (:


 White Christmas | Bing Crosby 

*
Have you ever seen such a beautiful night
I could almost kiss the stars for shining so bright
Then i see you smiling as i go
Oh Oh OooH
I would never want to miss this
Cause in my heart i know what this is
hey now , hey now
This is what dreams are made of

*

הרבה זמן לא עדכנתי , המחשב שלי לא פעל או שפשוט לא היה לי על מה לרשום > < ''

*

היום היה יום מחוווווווווורפן D:
בשעה הראשונה היה מדעים , שעמום ,
שעה שנייה היסטוריה , ציירתי כל השיעור xP
יצא נחמד למרות שאני ציירת נוראית .. :P
הפסקה ~ חברות שלי שיחקו קלפים ואני המשכתי את הציור שלי D:
שעה שלישית , סרט בתנ"ך , הסרט משעמם ,
הצקתי לחברה שלי כ = ל השיעור , והמורה לא העירה לנו בכלל D:
בעצם היא בכלל לא שמה לב ד.ד
הוו ואל , יותר טוב ^ . ^
שעה רביעית - ערבית , בווורינג O:
 הפסקה ~ חברה שלי התחרפנה ונתנה לי ולעוד 2 חברות מכות בראש ,
התחלנו לרדוף אחריה בכיתה , כשתפסתי אותה החזרתי לה והתחלתי לדגדג אותה עד שהיא נפלה .. XD
2 חברות שלי שיושבות זו ליד זו , הוציאו את הדברים לשיעור הבא כבר ,
אז פתאום אחת דוחפת לשנייה את הקלמר והיא מחזירה לה ,
אחר כך הן מרימות ושוב ככה עד סוף ההפסקה xD
התחרפנו כל ההפסקה ~ אחר כך היה צריך להיות לנו שעתיים טימטומתיקה ..
ביטלו לנו שעה אחת ~ יאי אס D:
[ מושפעת מהחיים היפים של זאק וקודי שכמותי ~ D: ]
אחר כך חברה שלי באה אליי , שיחקנו איסי טוואר , משועממות שכמותנו D: *
חח וזהו .. יאי מיי .. הצלחתי לחפור ~
( ועדיין לא הגעתי לחצי מהחפירה שטופז עושה xDD !! ~ חח סתם )

*

נכתב על ידי אמרתם מושפעת ? (: , 13/1/2008 15:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא מושלמת . ב-19/1/2008 00:08
 





659
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמרתם מושפעת ? (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמרתם מושפעת ? (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)