לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של נעם פש

בבלוג אני מדבר ומתכתב עם אנשים על דברים שמעניינים אותם וגם אותי, כל מה שברצונכם לדבר אפשר להגיד בבלוג שלי. כל משפט שתגידו יקבל התייחסות משמעותית. זה לא בלוג רגיל בכלל.כנסו ותראו. כנסו, כנסו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


ביקורת

 

אני אגדה

 

מי שראה כבר את הסרט "אני רובוט", יכול להגדיר את הסרט הזה במילה אחת - חיקוי. ולא סתם חיקוי, חיקוי עלוב מאוד.

נתעלם מהעובדות שהסרט הזה הוא מסוג הסרטים הכי לא מקוריים, הנדושים, האינפנטיליים והביריוניים שיצאו בעשור, ונגיע לפרט אחד- חיקוי.

נראה כאילו לבמאי, לשחקן,לטכנאים, למוזיקאים, לכל צבת ההפקה היה דחף להוציא סרט בעונת הרטים כדי להרוויח כמה מיליונים, אז פשוט עשו "העתק - הדבק" מסרטים אחרים ומרב מכר ישן, ומה יצא?- סרט נדוש כל כך שיש כבר חשק לשים את הפרצוף בטוסטר.

 

נכתב על ידי , 29/1/2008 19:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויטוריו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויטוריו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)