לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש אנשים שבשבילם צדק הוא רק כוכב :O


אנשים זרים שאני בכלל לא מכיר ממקומות אחרים וגם פו מהעיר הייתי רוצה שידעו כולם שיש ילדה אחת ששומרים עליה הכי הכי מכולם

Avatarכינוי:  מאיקוש:)

בת: 30

ICQ: 369680278 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

פוסט ראשון


                                

 

                                   אנשים זרים שאני בכלל לא מכירה ממקומות אחרים וגם פו

                                        מהעיר הייתי רוצה שידעו כולם שיש ילדה אחת

                                                   ששומרים עליה הכי הכי מכולם

                                                 

                                             אז זה פוסט ראשון נעים מאוד מאי :)

                             בת 13 ואפשר כבר לעגל ל14 לא נשאר עוד הרבה עד אז(3.4)

                 אני עדיין לא ממש יודעת על מה לכתוב פתאום נעלמים לי כול הרעיות זה ממש מעצבן

 

                                           

 

ולמרות שזה באיחור שיהיה לכולם יום אהבה שמח:)

                                  

                                                                          מאיקוש

 

 

 

 

 

 

 

                                         

נכתב על ידי מאיקוש:) , 15/2/2008 17:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





18
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיקוש:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיקוש:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)