לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים צדק הוא רק כוכב.


בלוג של נערה מתגברת בת 15. תהנו =]

כינוי:  soO...

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

תיכנסו זה באמת באמת חשוב.


 

סיפור אמיתי

תעתיקו את העמוד הזה ושימו אותו בבלוג שלכם,עזרו לנו,עזרו לשרה המיסכנה...
 
 

שמי הוא שרה
אני ילדה בת 3

עיניי נפוחות

לא יכולה לראות ... 

בטח אני מטומטמת,

בטח אני ילדה רעה,

אחרת מה היא הסיבה בגללה אמא כועסת?

הייתי רוצה להיות יותר טובה,

הייתי רוצה לא להיות מכוערת,

אולי אז אמא הייתה רוצה לחבק אותי...

אסור לי לדבר

אסור לי להתנהג רע

אחרת

כל היום אהיה סגורה....

כאשר אני מתעוררת,

תמיד אני לבדי.

הבית חשוך שעות על גבי שעות. 

כשאימא תחזור,

אשתדל להיות טובה.

אם היא תכה אותי...

שיהיה רק פעם אחת...

אל תעשי רעש, 

הדלת נפתחת,

אבא הגיע

שיכור מהבר... 

אני שומעת אותו כועס

את שמי הוא צועק,

מנסה להסתתר מאחורי קיר...

משתדלת להסתתר

מהמבט האיום שלו,

 

לא יכולה לא לבכות,

מרגישה מבועתת...

מוצא אותי בוכה,

מעליב אותי,

אומר לי שהבעיות שלו הן בגללי

ובאשמתי... 

מתחיל להכות אותי,

ממשיך לצעוק אלי,

מצליחה להשתחרר,

רצה ומועדת...

נופלת על הרצפה,

עצמותיי כואבות,

אבא אומר מילים

שאני כבר לא מבינה...

"סלח לי" אני צועקת

אבל כבר מאוחר,

פניו בוערים...

המכות והמילים

כואבות באמת.

מבקשת מאלוהים

רחמנות וחמלה... 

בסוף הכל נגמר,

והוא הולך לכיוון הדלת,

בזמן שאני על הרצפה חצי מתה...

שמי הוא שרה,

בת שלוש,

הלילה אבא שלי

הרג אותי ללא רחמים...
תמונה אחרי המכה
img48/292/image16bh7.gif
מותר להעתיק את העמוד,
יש הרבה מאוד ילדים כמו שרה,
נכתב על ידי soO... , 6/3/2008 22:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





287
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsoO... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על soO... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)