לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My little And ugly Blog



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

סתם כמה דברים




אז היי ?  ( :

 

העדכון מאילת יהיה בקרוב. שיהיה לי קצת יותר זמן

 

בנתים סתם עדכון על כמה דברים

 

 

 

 

דנדוש דן ורות?

אני מתגעגעת אליכם נורא נורא

ואני במת מחכה שתחזרו  3>

 

 



 

החבר.

כי ככה הוא צריך להיות..

#אם היא הולכת ממך עצבנית - לך אחריה.

#אם היא מסתכלת על השפתיים שלך- תנשק אותה.

#אם היא דוחפת אותך ממנה או מרביצה לך - אל תעזוב אותה ואל תתן לה ללכת.

#אם היא מתחילה לקלל אותך- נשק אותה ותגיד לה שאתה אוהב אותה.

#אם היא שותקת - תשאל אותה מה קרה .

#אם היא לא מתייחסת אליך- תתן לה את כל תשומת ליבך ותראה לה שאכפת לך .

#אם אתה רואה שהיא לא במיטבה- תגיד לה שהיא יפה.

#אם אתה רואה שהיא בוכה- חבק אותה חזק ואל תגיד מלה.

#אם אתה רואה אותה הולכת- בוא אליה מאחור וחבק אותה .

#אם היא מפחדת- תגן עליה.

#אם היא שמה עליך ראש - נשק את ראשה ושים את ראשך עליה.

#אם היא גונבת ממך את הכובע- תן לה להישאר איתו.

#אם היא עוקצת אותך- תעקוץ אותה בחזרה ותגרום לה לצחוק .

# כשהיא אומרת לך שהיא מחבבת אותך - היא מתכוונת ליותר ממה שאתה חושב.

#אם היא מחזיקה לך את היד- תחזיק את שלה .

#אם היא נתקלת בך-תתקל בה גם ותגרום לה לצחוק.

#אם היא מסתכלת בך בעיניים- אל תוריד את שלך ממנה עד שהיא תוריד אותם ממך.

#אם היא מספרת לך סוד- שמור אותו ואל תספר לאחרים.

#תישאר איתה בטלפון - גם אם היא לא אומרת כלום..

#כשהיא אומרת לך שהכל בסדר - אל תאמין לה דבר איתה..

#תתקשר אליה לפני שאתה הולך לישון ואחרי שאתה קם..וגם אם סתם מתחשק לך כדי להזכיר לה שאתה אוהב אותה.

#תכבד אותה כאילו שהיא הדבר הכי חשוב לך .

#תתקשר אליה ב12 בלילה או ביומולדת שלה או כדי להגיד לה שאתה אוהב אותה.

#נשק אותה בגשם .

#תגיד לה שאתה אוהב אותה ולא משנה מה יקרה .

 

שי אני אוהבת אותך   3>

 

מחר זה פאקינג חודש. זה פשוט לא נקלט.

 



[ושלא יגמר לעולם]

                                         ונעם תודה רבה, הקרדיט לך 3>

 

 

כנראה שאני משאירה את הבלוג

אני פשוט אכתוב בו דברים לא מעניינים

כמו " הייתי אצל .."   "הלכנו ל.."

אני לא יכתוב פה שומדבר שקשור לאנשים

על מה שאני חושבת

על מה שעובר עלי

ועל דברים שעוברים על חברים שלי

 

הבלוג יההיה מענין,

לאנשים שקוראים כאן ולא מכירים אותי.

אני כבר אגיב במשתמש החדש

לאלה שכן מכירים אותי..

להה.......

תצטרכו להאמץ למצוא אותו D:

 

 

 

 

 

 

אז שבת שלום חברים

 

 

נתראה רק בשמחות  (  :


 

 

 

זאת נו[עה]...   המכוערת 


 

נכתב על ידי , 25/4/2008 17:10  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא יודעת,נינט טייב

 

היא יודעת, אנשים תמיד אומרים לה
אנשים רק מתערבים לה
מה ללבוש, מה לאכול
מה נכון, מה לא נכון

מלחשים מה הם חושבים
משתפים מה הם רוצים
איך אסור, כמה מותר
אם אפשר או אי אפשר

תעשי ותלכי, תלמדי
ותראי איך ברגע, ברגע כובשים ת'עולם
תצרחי, תשתקי
רק תבואי, בואי חזרי אלי

כן, היא יודעת
שהוא תמיד מקשיב לה
שהוא זה שמראה לה
מראה את האמת, מה לקחת מה לתת
ואם אתה שומע אולי אתה יודע
איך ממשיכים מכאן

 

 

 

 

 

 

אתם לא צריכים להבין מזה כלום

עם הייתי רוצה הייתי מסבירה

יש כאן יותר מידי קוראים

 

 

 

 

 

 

עוד מעט עדכון מאילת..

 

 

 

 

 

 

 

33>

 

נועה

נכתב על ידי , 19/4/2008 17:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




           א      י     ל     ת

 

 

 

ביי חברים נתראה בשמחות  3>

 

 

 

 

חח סתם XD

 

 

חוזרת בחמישי

 

מקווה לעדכן משם  D:

 

תגובות נאצה על הזין שלי (:

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2008 12:38  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ ו ע ה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ ו ע ה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)