לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אני מאושרת :]


אני יודעת שאני לא מעדכנת פה הרבה,

ובגלל שכמות הכניסות לבלוג היא 5 אנשים ביום שיא,

לא נראה לי שזה חסר למישהו :]

 

אבל בשביל 5 המשקיענים האלה,

וגם בשביל מי שנכנס לפה בטעות,

אני רוצה להגיד שאני מאושרת.

 

כלכך הרבה דברים טובים קורים לי בזמן האחרון, והולכים לקרות לי בזמן הקרוב,

שצריך אסון די גדול בשביל להרוס לי (טפוטפוטפוכמובן).

אני מתחילה תיכון שכל כך חכיתי לו,

מגמה בנושא שאני כל כך אוהבת,

אני בכיתה עם חברות שאני אוהבת,

ב-25 לספטמבר אני הולכת להופעה של פול מקרטני - בערך חלום שמתגשם,

וב-16 לספטמבר פעולה ראשונה עם הקבוצה החדשה שלי.

 

רק שלא פתחתי פה לשטן :\

נכתב על ידי , 30/8/2008 22:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועהתמר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועהתמר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)