לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:!:Dear Dumb Dairy:!:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

???


היי לכם שם...

כן אתם כול מי שיושב בבית ומסתכל\ת על זה...

אז.. ככה... היום חזרתי לבצפר והיה נחמד החמיאו לי על השיער על הבגדים ועל מעט השיזוף שיש לי.....

אמא שלי ואני מתחילות עוד דיאטה... (אווףףף למי יש כוח???)

אז קמתי היום ב5:30 בבוקר.... ואז יצאנו להליכה ושמעתי שירים והיה לנו דווקא דיי נחמד....

לא יודעת זאת מין סוג של תקופה (ביינתים של יום אבל...) שדברים מסתדרים לי בחיים... אבל הבאסה שזה עוד יעבור אני יודעת את זה....

אבל עדיין עם דיי טוב לי בבצפר בבית עם חברים חברות למה אני עדיין מרגישה לא מסופקת נפשית???

למה אני עדיין מוטשת מהכול??

אני לא יודעת מה יש לי בזמן האחרון... אבל אני גם לא יודעת מתי זה יפסק...

אני עכשיו ילך להיתקלח לאכול ולנסות לישון... בייביי ביינתים

נכתב על ידי , 28/4/2008 20:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לב


__*##############_______________________   __################______________________ _##################________#######______ __##################_____*##########___ __##################___*#############__  ___#################*_###############*_ ____#################################*______###############################_ _______#############################=_   ________=##########################___ __________########################____    ___________*####################=_____ ____________*##################_______      _____________*###############_________ _______________#############__________       ________________##########____________ ________________=#######*_____________         _________________######_______________ __________________####________________          __________________###_________________ 

 

איזה מגניב!!!!

 

נכתב על ידי , 22/4/2008 23:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Eilat Here I Come!!!! yes bybes Im Going The Heal Out Of Here!!!!! Wwwwooohhhhhooooo

נכתב על ידי , 17/4/2008 21:04  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




343
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRock Is Rock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rock Is Rock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)