לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

story On the air


בלוג סיפורים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פרק 7


הם נירדמו מחובקים.

 

לאחר כמה שעות טובות הגיע הבוקר.

 

הייתה השעה שמונה בבוקר ומאדי היתעוררה.

 

מאדי:טומי היפיוף שלי עוד ישן.

 

מאדי הביטה בשעון.

 

מאדי:מה??רק שמונה בבוקר??אני לא מופתעת שטומי שלי עוד ישן.

 

מאדי:טוב...בינתיים עד שהוא יתעורר אני ילך לסלון.

 

היא הגיעה לסלון וראתה את ניק בתחתונים יושב ורואה טלוויזיה.

 

מאדי:הופה הופה,מה אני רואה פה.

 

ניק:חחח...בוקר טוב גם לך מאדי.

 

מאדי:חח...בוקר טוב ניק שיושב מולי בתחתוני טנגה.

 

ניק:חחחחחחח.

 

מאדי:מה אתה צוחק??רק עם טום אני יהיה שהוא בתחתונים...חח...לך תלבש מיכנס לפחות.

 

ניק:אין לי  כוח ללכת להביא מכנס מהחדר שלי.

 

מאדי:איזה עצלן אתה.

 

ניק:מודה באשמה...כזה אני.

 

מאדי:טוב,מר עצלני...אני אביא לך מכנס...איפה החדר שלך נימצא??.

 

ניק:חח...טוב...החדר שלי נימצא מול השירותים.

 

מאדי:או.קיי...אז...אני הולכת להביא לך מיכנס מיסטר עלצני.

 

ניק:חח...או.קיי.

 

מאדי הכלכה להביא לניק מיכנס.

 

מאדי:הינה המיכנס שלך והבאתי לך גם גופיה.

 

ניק:כפרה עלייך.

 

מאדי:חח...מה אומרים??.

 

ניק:לכי תביאי לי מיכנס אחר.

 

מאדי:סליחה??איזה חוצפן.

 

ניק:חחח...סתם צחקתי.

 

מאדי:דיי...באמת??לא ידעתי (היא אמרה בציניות).

 

ניק:חח..קיצר...תודה שהבאת לי מיכנס ותודה שהבאת לי גם גופיה עם המיכנס למרות שלא ביקשתי.

 

מאדי:לא ביקשת אבל הבאתי בכל זאת.

 

ניק:כן..נכון...אני רואה שאת כל כך נאמנה לטום שאת אפילו לא מוכנה שאני אשר בלי חולצה.

 

מאדי:כן...נכון...אז...תתלבש כבר!!.

 

ניק:טוב טוב...אני מתלבש רק תרגעי.

 

ניק לבש את הגופיה והמיכנס.

 

מאדי:עכשיו אני רגועה ועכשיו אני ירגיש יותר נוח לידך.

 

ניק:יופי...אז...בואי שבי.

 

מאדי התיישבה על הספה ליד ניק.

 

ניק:אני מכין לעצמי ארוחת בוקר...רוצה גם??.

 

מאדי:לא תודה.

 

ניק:למה??את לא רעבה??.

 

מאדי:אני פשוט רוצה לחכות לטומי שלי.

 

ניק:חח...ניפגשתם רק אתמול ואתם כבר מאוהבים עד הגג.

 

מאדי:עד הגג??עד השמיים ובחזרה...אני מתה על טומי שלי.

 

ניק:חח...או.קיי...טוב...אני הולך להכין לי ארוחת בוקר.

 

מאדי:או.קיי...שיהיה לך  בתאבון=].

 

ניק:תודה כפרה.

 

מאדי:ווקשה.

 

ניק הלך למטבח להכין לו ארוחת בוקר.

 

טום היתעורר וראה שמאדי לא ליידו.

 

טום:איפה מאדי שלי??אני אלך ליבדוק אם היא בסלון.

 

טום היתקרב לסלון וראה שמאדי שם והוא החליט להיתגנב בשקט בשקט בלי שהיא תיראה ולהבהיל אותה

אז הוא התקרב לאט לאט בשקט בשקט עד שהוא היה מאחורי מאדי.

 

טום:בוווווווקר טוב מאדי.

 

מאדי:אהההההההההההההההההה(היא דפקה צרחה חזקה כזאת ונפלה מהספה).

 

טום:חחחחח.

 

מאדי:תגיד לי...אתה דפוק או מה??הבהלת אותי יה מפגר.

 

טום:אני יודע שהבהלתי אותך...תכננתי את זה בכוונה.

 

מאדי:וואי...אתה כזה טמבל.

 

טום:תודה...גם אני  אוהב אותך.

 

מאדי:סליחה אבל פשוט הבהלת אותי...אל תעשה את זה יותר יה דביל.

 

טום:טוב...סליחה...זה היה בצחוק.

 

מאדי:או.קיי...אז...זה לא היה מצחיק בכלל.

 

טום:טוב...אני מיצטער...אני מבטיח לך שזה לא יקרה יותר.

 

מאדי:טוב...אני סולחת לך.

 

טום:אני אוהב אותך יפה שלי.

 

מאדי:גם אני אוהבת אותך טומי נסיך שלי.

 

טום:את רעבה??רוצה שאני אכין לנו ארוחת בוקר??.

 

מאדי:כן...תכין.

 

טום:טוב...אז...מה בא לך??.

 

מאדי:אממ...מה שלך בא.

 

טום:אני אוכל טוסט עם שוקו.

 

מאדי:טוסט זה אחלה בשבילי אבל במקום השוקו תשים לי מיץ ענבים.

 

טום:מה??את לא אוהבת שוקו??.

 

מאדי:לא ואני גם לא אוהבת שוקולד בכלל.

 

טום:את לא אוהבת שום שוקולד??.

 

מאדי:אני אוהבת רק שוקולד לבן אבל חוץ מזה אני לא אוהבת שום שוקולד כימעט.

 

טום:או.קיי...אני דווקא כן אוהב שוקולד.

 

מאדי:סבבה...שיהיה לך בכייף.

 

טום:חח...טוב...הטוסט לא יכין את עצמו אז אני הולך להכין.

 

מאדי:טוב...תחזור מהר...אני יתגעגע.

 

טום:חח...אל תדאגי אני חוזר תוך כמה דקות.

 

טום הלך להכין לו ולמאדי אוכל.

 

אחרי עשר דקות בערך הוא חזר עם מגג עם אוכל.

 

טום:הינה הארוחה שלך הנסיכה מאדי.

 

מאדי:תודה רבה מיסטר טומי החמוד.

 

טום:חח...אז...שנתחיל לאכול??.

 

עברו עשר דקות וטום סיים לאכול.

 

מאדי:אני רואה שהיית רעב.

 

טום:חח...כן ואני רואה שאת אוכלת לאט.

 

מאדי:אני לא אוכלת לאט...אני כבר סיימתי.

 

טום:אבל אכלת רק איזה רבע.

 

מאדי:נכון...זה מספיק בשבילי.

 

טום:או.קיי...בגלל זה את כזאת ברבי.

 

מאדי:חח..אתה לא מקל?

 

טום:חח...יש לי מלא שרירים אני לא יכול להיות מקל כי מקל הוא חסר שרירים.

 

מאדי:חחח...מה שנכון נכון.

 

טום:אני הולך להחזיר את הצלחות למטבח.

 

מאדי:טוב.

 

טום:טום הלך והניח את הצלחות בכיור וחזר.

 

טום:אז...מה נעשה??.

 

מאדי:לא יודעת...רוצה אולי ליראות אם יש משהו מעניין בטלוויזיה.

 

טום:סבבה.

 

מאדי:הינה משהו מעניין.

 

טום:זה סרט שכבר ראיתי.

 

מאדי:לא נורא...גם אני ראיתי...ניראה שוב.

 

טום:או.קיי...איך שבא לך.

 

אחרי כמה דקות טום התחיל לנשק את מאדי.

 

מאדי:טומי...בוא נחכה שאח שלך ילך...אני לא רוצה ששוב יקרה משהו מביך.

 

טום:או.קיי.

 

אחרי עשר דקות בערך.

 

ניק:אני הולך...להיתראות זוג יונים.

 

טום ומאדי:ביי ביי ניק.

 

טום:רגע...ניק...לאן אתה הולך??.

 

ניק:לחברה שלי.

 

טום:תהנה;).

 

ניק:חח...אני יהנה...תהנה גם אתה עם מאדי;].

 

טום:אני יהנה;).

 

ניק:אחלה...ביי ביי טום ומאדי.

 

טום:ביי ניק.

 

מאדי:ביי ביי ניק.

 

ניק יצא מהבית

 

טום התחיל לנשק את מאדי ומאדי זרמה איתו.

 

תוך זמן קצר הבגדים שלהם היו זרוקים על הריצפה והם נישארו בתחתונים.

הם היתחרמנו במשך שעה בערך.

 

טום:וואי..זה היה כייף.

 

מאדי:נכון...זה היה כייף.

 

טום:אני אוהב אותך.

 

מאדי:גם אני אוהבת אותך טומי.

 

טום חייך.

 

מאדי:אני צריכה שניה להיתקשר לקייסי ליראות מה איתה.

 

טום:טוב...אני אחכה שתסיימי את השיחה.

 

מאדי צילצלה לקייסי.

 

מאדי:קייייייייייסי=]=]=]...איך היתגעגעתי אלייך...מה שלומך??את עדיין בבית חולים??.

 

קייסי:כן...אני עדיין בבית חולים אבל אמורים לשחרר אותי היום.

 

מאדי:אמורים??.

 

קייסי:כן...אמורים...אמורים לשחרר אותי אם יהיה מי שיקח אותי מהבית חולים.

 

מאדי:טוב...את רוצה שאני וטום נבוא לקחת אותך??.

 

קייסי:את ומי??.

 

מאדי:אני וטום.

 

קייסי:טום??מה??המלצר הזה מהמסעדה הזאת??.

 

מאדי:כן...קרה הרבה בזמן שהיית בבית חולים.

 

קייסי:אני פה רק מאתמול..מה כבר יכול ליקרות?..חח...או.קיי...יש לו אוטו??.

 

מאדי:כן.

 

קייסי:טוב...אז..תבואו לקחת אותי אם אתם יכולים.

 

מאדי:ברור שאנחנו יכולים.

 

באמצע שהיא דיברה טום התחיל למזמז אותה.

 

מאדי:טום...אני מבינה שזה מחרמן אותך שאני ככה אבל תרגע רגע עכשיו.

 

קייסי:חחח...מה??.

 

מאדי:מה??אהה....לא...אממ...דיברתי לטום.

 

קייסי:חח...או.קיי...ברור לך שאחר כך את  מספרת לי הכל.

 

מאדי:כן כן...ברור לי.

 

קייסי:טוב...אז...מתי אתם באים לקחת אותי.

 

מאדי:אנחנו נילבש משהו ונבוא.

 

קייסי:נילבש משהו??אתם לא לבושים??.

 

מאדי:אממ...עזבי...אנחנו מתארגנים ובאים.

 

קייסי:או.קיי.

 

מאדי:טוב...אנחנו עוד חצי שעה בערך אצלך.

 

קייסי:טוב.

 

מאדי:טוב..אנחנו צריכים להיתארגן אז ביי ביי.

 

קייסי:ביי.

 

מאדי סיימה את השיחה.

 

מאדי:אנחנו הולכים לקחת את  קייסי מבית החולים...יאללה תתחיל להיתארגן.

 

הם היתארגנו.

 

אחרי שהם סיימו להיתארגן הם יצאו מהבית עלו על האוטו של טום והתחילו לינסוע לכיוון בית החולים כדי לקחת את קייסי.

 

מאדי:נווו....סע כבר...אתה נוסע כמו צב...קייסי מחכה לנו.

 

טום:טוב טוב.

 

טום התתחיל להגביר את המהירות של האוטו.

 

הוא נסע ממש מהר.

 

שלפתע...

 

יצא פרק נחמד^_^.

 

תגיבו תגיבו=]=]=].

 

לאב יו פיפל33>~

 

נכתב על ידי angel__of__love , 25/2/2008 21:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 6


טום התחיל לנשק את מאדי והם ניסחפו לנשיקה צרפתית מלאת תשוקה ולהט ולאט לאט טום התחיל להכניס את הידיים שלו מיתחת לחוצה של מאדי ומאדי התחילה להכניס את ידיה מיתחת לחולצתו של טום ולאט לאט החולצה של מאדי הייתה זרוקה על הריצפה וגם החולצה של טום והם ניסחפו עוד קצת ועוד קצת ואז...

 

פיתאום הדלת ניפתחה והאח הגדול של טום ניכנס.

 

אח של טום:אממ...אופס!!אני חושב שבאתי בזמן קצת לא מתאים...מיצטער...אני אצא עכשיו ויתן לכם להיתלבש.

 

אח של טום יצא מהחדר.

 

מאדי:מי זה?!?.

 

טום:אח שלי.

 

מאדי:אהה...איך קוראים לו??.

 

טום:קוראים לו ניק.

 

מאדי:או.קיי...ולמה לא אמרת לי שיש לך אח ושהוא נמצא בבית?!?.

 

טום:הוא אמר לי שהוא הולך לחברה שלו ולא חשבתי שהוא יחזור עכשיו.

 

מאדי:טוב.

 

טום:את לא כועסת נכון??.

 

מאדי:אני לא כועסת אבל זה ממש מביך ומפאדח.

 

טום:כן...אני יודע ובמיוחד בשבילך.

 

מאדי:אתה מאוד מעודד טום.(היא אמרה בציניות).

 

טום:סליחה...אבל אל תדאגי...אח שלי בחור טוב...הוא לא יספר  לאף אחד את מה שהוא ראה כאן.

 

מאדי:או.קיי...אם אתה אומר אז אני מאמינה לך.

 

טום:אני שמח שיש בננו אמון=].

 

היו כמה שניות של שתיקה.

 

טום:טוב...בואי ניתלבש...אח שלי בטח מחכה לנו ולא נעים להשאיר אותו לבד.

 

מאדי:אתה מרשה לי להישאר פה בחדר שלך??.

 

טום:לא!!...את באה איתי בובה.

 

מאדי:אבל אני מתביישת.

 

טום:את??מתביישת??XD.

 

מאדי:נוו...אני לא מתביישת אבל פשוט זה מביך אותי להיות ליד אח שלך אחרי שהוא ראה אותנו ככה.

 

טום:אל תדאגי...תרגישי בנוח...הוא אחלה בן אדם ותאמיני לי שהוא אפילו לא יגיד לך מילה על התקרית הזאת.

 

מאדי:טוב נוו...אני באה...אבל אם הוא אומר לי מילה אחת על מה שהוא ראה אני חוזרת ישר לחדר שלך וקוברת את עצמי עמוק מיתחת לשמיכה.

 

טום:חחח...טוב טוב...אני יודע שהוא לא יגיד אבל...את רוצה שבכל זאת אני אבקש ממנו לא להזכיר את זה??.

 

מאדי:כן...תבקש ממנו.

 

טום:אני אבקש ממנו רק בתנאי אחד.

 

מאדי:מה התנאי?.

 

טום:שאני מקבל ממך נשיקה עכשיו.

 

מאדי נישקה את טום.

 

מאדי:אני אוהבת אותך טומי שלי.

 

טום:גם אני אוהבת אותך נסיכה שלי.

 

מאדי:אז...אתה תבקש ממנו??.

 

טום:בשבילך הכל=].

 

מאדי:תודה טומי שלי=].

 

טום:ווקשה יפה שלי=].

 

טום ומאדי סיימו להיתלבש והלכו לסלון...שם חיכה להם ניק.

 

ניק:שלום לכם.

 

טום:שלום אח שלי....מה קורה?.

 

ניק:הכל טוב...אז....מי הבחורה שאיתך?.

 

טום:זאת מאדי והיא חברה שלי.

 

ניק:פשש...יפה יפה לך טום.

 

טום:כן..תודה.

 

ניק:אז...מה קורה מאדי?.

 

מאדי עוד לא יצאה מהמבוכה שהוא גרם לה והיא לא ענתה לניק.

 

ניק:החברה שלך לא מדברת?.

 

טום:היא כן מדברת...היא פשוט במבוכה בגלל מה שקרה.

 

ניק:אהה הבנתי.

 

טום:כן.

 

ניק:מאדי...אין לך מה להיות במבוכה....אני לא יספר מה שראיתי....מבחינתי אני שכחתי מזה והדבר הזה לא קרה בכלל.

 

מאדי:או.קיי...אני לא ממש מכירה אותך אבל אני משום מה סומכת עלך שלא תספר.

 

ניק:או.קיי....אחלה...אז...ספרי לי קצת על עצמך.

 

מאדי:אמממ...אין לי יותר מדיי מה לספר...קוראים לי מאדי,אני בת 17,לומדת בתיכון...כיתה י"א...וזהו.

 

ניק:או.קיי....זה מספיק בשבילי.

 

מאדי:אממ...טוב...סבבה.

 

טום:יופי...אז..הכל בסדר עכשיו?.

 

מאדי:כן..הכל אחלה=].

 

טום:אני שמח.

 

ניק:גם אני.

 

מאדי:חחח.

 

ניק:טוב...אני ממש עייף אני הולך לישון...שיהיה לכם לילה טוב.

 

טום:לילה טוב גם לך אחי.

 

מאדי:לילה טוב ניק.

 

ניק הלך לחדרו לישון.

 

טום:טוב...כדאי שגם אנחנו נלך לישון.

 

מאדי:כן...בוא.

 

טום ומאדי הלכו לחדר של טום.

 

הם נישארו רק בתחתונים ונכנסו למיטה.

 

טום:לילה טוב סקסית שלי.

 

מאדי:לילה טוב טומי השרירי שלי.

 

מאדי וטום היתנשקו נשיקת לילה טוב.

 

הם נירדמו מחובקים.

 

 

 

יצא פרק חביב=]

 

תגיבו תגיבו=]

 

 

נכתב על ידי angel__of__love , 21/2/2008 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  angel__of__love

בת: 31




148
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לangel__of__love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על angel__of__love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)