לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

התנהלות החיים אינה מקרית, התנהלות חייך הינה מראה של מעשייך


To love is one thing, to be loved is another, To be loved by the one you love, is everything

Avatarכינוי:  L‡Fe ‡$ T0 GO 0N

בת: 31

ICQ: 330151157 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מטוווווווווולה+המון המון תמונות :]




אזזזזז........מה נישמע?

מלא זמן לא הייתי פה.

אז כמו שכתבתי בפוסט הקודם נסעתי עם משפחתי וחברים לצפון,מטולה.

היתארחנו בצימרים מאוד נחמדים(בהתחלה היינו אמורים לקבל וילה(אני ומישפחתי)אבל היא הייתה רחוקה מכולם והיה קשה לעלות לשם,אז בסוף קיבלנו שני חדרים,וזה היה מממש ממש טוווב),ביקרנו במרכז קנדה,וחלקנו גלשו על הקרח,חח אני ניסיתי..והיצלחתי לעמוד וללכת..אבל לגלוש..נאממממ בגלל שאני לאידעת על רולר..זה היה מאוד קשה.

עשינו קיאקים,ה יה נורא כייייייף,היו המון צחוקים,וצילמנו המון תמונות כי למישהו שם הייתה מצלמה שאפשר לצלם במים,ומיתחתהם.

פעמים העלינו את הקייאק ליבשה ויצאנו לטייל קצט...אחר כך כשהגענו למפל,היה ממש מאאגניב,כי הואהיה חזק יותר ולא כמו בטיול השנתי שלנו.

הכרתי שם שני בנות,אחת עולה לכיתה ח',יש לה שיער ג'ינג'י,מ-ה-מ-ם!!!!!,היא ממש חמודה,פסיכית כמו אחותי,והיה נורא כייף לבלות איתה,ועוד ילדה אחת,בת 10,ממש חמודה שהיתקבלה לאיזה מקום לדוגמנות או משו כזה.הישתגענו מלא בחדר שלי ושל אחותי,רקדנו,צרחנו ושרנו שירים מוזרים,יש לי מלא מלא סירטונים ותמונות מאאאאאאגניבות.והיה שם ילד אחד,בן של חברים של ההורים שלי,הוא ממש חמווד,וכשיגדל יהיה חתיך,בן 12,יש לו שיער בלונדיני עם גוונים טיבעיים ארוך,עיניים גדולות בצבע תכלת,והוא משוגעעעע,יכול להיות קרציה לא נורמאלית,אבל בתכלס ממש חמווד.

 

 

קסניה,בשבילך.

המיטה והאמבטיה.

(במציאות זה נראה הרבה יותר טווב)

 

החדר בקטנה

  

קצט מהסביבה של המקום.

 

הסביבה של הצימרים

 

פנינה ועידית חשות גיטראיסטיות.:]

אהבתי ת'תמונה הראשונה.

 

חשות גיטאריסטיות

 

תנו כבוד,

ה-ראפרים.

פנינה,עידית,ושרון.

 

יו יו יו,ה-ראפריות.

 

 אחותה של עידית,שרון.

פשוט מתוקהההה.

 

היצור הכי חמוד שיש

 

פנינוש על הקרח ומיתחת למים.

עם אבא שלי,שרון,עידית,ואמא של שרון.

ומיתחת למים,עם עידית וענת.(זאת שבת 10)

 

על הקרח.

 

ה-חמולה.

ענת,פנינה,עידית ואני.

 

חמולת הפסיכים

אני ועידתוש.

אני וענתוש.

אני וענתוש

עידית אחרי שאני ופנינה איפרנו אותה.

 

עידית ופנינוש

 

 שרון בחצי עירום מנסה להוציא את הנדנדה מהמקום כדי שאנחנו ניפול..חח

 

 

שרון מנופף לשלום עם חיוך מיליון דולר.

 

 

שרון הישתגעע..

.

 

פנינה ושרון במרתון ספידי ועידית מנסה להסיח את דעת שרון ע"י אוכל.

 

GO פנינה,GO פנינה.

 

היתחמקות לא מוצלחת מהמצלמה..חיחי

 

 

פפארצי לעידית בזמן האוכל..חח

 

  יאללה לאכול..:]

 

שרון הורס את מגדל הקלפים של עידית...=\

נו נו נו שרון!

 

עידית מיצטערת על הצינזור,פשוט יצאת שם לא טוב,אז צינזרתי..:]

 

פנינה היתחרפנה,ועידית מאחור..מופתעתת.

 

 

מאפרים את שרון,

 

יאללה תביאו לי ליפסטיק!

 

כמה תמונות מהקייאקים:







ה-שובבים,

הסירה השנייה אלו שהשפריצו עלינו מייייים.



עשינו רכבת משני הקייאקים.



יש עוד מלא תמונות,יותר מידי

אז אולי אני אעשה עוד פוסט.

 

נראה לי סיימתי,

יש גם עוד מלא סירטונים,

אבל אין לי כוח להעלות אותם.

 

ת-ג-י-ב-ו!

 

3>

 

נכתב על ידי L‡Fe ‡$ T0 GO 0N , 24/8/2008 15:11  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כותבת הסיפור 3> ב-30/8/2008 01:08
 



סתם עידכון


אתמול אני סבטה וטניה נסענו לאור יהודה,

ניפגשנו עם תמי,מילנה פיני...ועם פרידה לכמה דקות.

היה ממש נחמד,

חו משכשמילנה החליטה ללכת לקניון סביונים שנימצא ביהוד ולטענתה 'קרוב' רק 15 דקות...לבסוף הלכנו איזה חציאה שעה או יותר בעליות ובמקומות מפחידים...אבל היה מצחיק.

 

שילשום אני וטניה הלכנו להיסתפר טניה עשתה פוני בובה,ואני שני דירוגים...

ואני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד לא אהבתי את זה!!!!

אני עדיין עצובה בגלל זה,

כי השיער שלי והמציפורניים זה דבר רגיש...חח

 

היום אימי הודיעה לי שהעבירו אותי לי'1,יאאאאאאאאי! :]

ומחר אני נוסעת לצפון-מטולה,לארבעה ימים!

אני מקווה שיהיה כיייייף.

נכתב על ידי L‡Fe ‡$ T0 GO 0N , 19/8/2008 16:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מהצפון ב-23/8/2008 10:33
 



איחולים ליום האהבה 3>


יום אהבה שמח לכוווללם!

 

לזוגות שבינינו-תהנווו!

 

ולפנויים\ות-מאחלת שנימצא את החלק החסר בפאזל חיינו.

 

333>

 

 

נכתב על ידי L‡Fe ‡$ T0 GO 0N , 16/8/2008 14:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיפורר חדשש : ) ב-19/8/2008 11:00
 



נכון מגניב?


 

בטוח כול הבנות מסכימות עם זה,נכון?(חחח)


 



 

כן אהההה....><"



 

נכתב על ידי L‡Fe ‡$ T0 GO 0N , 13/8/2008 14:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלינה ב-14/8/2008 13:16
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL‡Fe ‡$ T0 GO 0N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L‡Fe ‡$ T0 GO 0N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)