לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"חלי וחייה"


בנות?צריכות עזרה.?כנסו לכאן=]

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 362982983 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

פווווסט פריצה



חחללי?

מה קווורה יפה?

*בוקר טוב*

נממ...ביקשת עיצוב?

עשיתי לך..=]

מקווה שאהבת..

יצא מאאגניב=]

 

חלוושית?

אווהבתתת אותך3>>

 

לא קשור ואני חייבת לרשום את זה כאן כי אן לי בלוג אבלל אני יפתח עוד מעט בעזרתך=]

י ל ד    א נ י    א ו ה ב ת    א ו ת ך . . 3 > >

 

*אל תמחקי..!חח סתם בוובה..עם באלך תמחקי*

 

 

ייאלה חלי אני עפתי...

בעי מאמי חולעלייך=]

 



 

נכתב על ידי , 3/5/2008 08:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





445
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחלי-בלוג בנות..=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חלי-בלוג בנות..=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)