לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

k!ss


סיפורה של נערה מתבגרת :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

ואמא שלי עדיין מאושפזת + חשש לסרטן..


אני פשוט לא ידועת מה לעשות עם עצמי..
אמא שלי עדיין מאושפזת בבית החולים, כבר יום שני שזה ככה.
אני לבד בבית.. והפעם? אני חוששת שאני יודעת מה יש לה..
img165/2603/29830136ua1.gif
אף אחד לא יודע מה יש לה.. ככה היא אומרת. כל הבדיקות האפשריות
כבר עשו לה.. אבל יש לי הרגשה שהיא לא מגלה לי משו.. ויש לה סיבה..
אני לא בטוחה. אבל כל היום הייתה לי הרגשה כזאתי ש.. אולי יש לה סרטן המעי הגס??
תחשבו על זה.. כואב לה בבטן, בחילות, חום, הקאות, עייפות, חוסר תאבון, כאבים עזים..
אני לא רוצה לחשוב על זה.. אני לא רוצה לדעת שזה אמיתי.

עוד לא אמרו לי כלום. עוד אני לא יודעת.. כך שאין יל על מה להיות עצובה..
העידכון הבא? אחרי שאני חוזרת מהביקור בבית החולים.. אני אכתוב מה גיליתי שיש לה..
אני מקווה שזה לא סרטן.. אני באמת מקווה שזה לא. אבל עם כל שניה שעוברת,
זה ניראה לי יותר ויותר אמיתי ונכון!
אני לא רוצה לאבד את הבנאדם הכי קרוב אלי.. ואם אני אאבד אותה???.
מה אני אעשה? מה יהיה איתי? לאן אני אלך? לסבא וסבתה שלי שבקושי מצליחים
לשרוד בעצמם בעולם הקר הזה?? לפנימיה? מה אני כבר רוצה לאבד את הבתולין שלי??..
לא.. אני לא.. אני לא רוצה שזה מה שיקרא.. אני רוצה שהיא תהיה חזקה.. אני רוצה
שהיא תחזיק מעמד... גם אם מש שיש לה, זה הסרטן..

 img165/2603/29830136ua1.gif

כולם כאלה נחמדים, וןמנסים לעזור כל פעם, וכל החברות + האויבות שלי אפילו משטפות
אותי במה שקורא להן, מדברות אותי, שומרות עלי.. מזמינות אותי אליהן..
אבל.. זה לא עוזר.. תודה והכל אבל.. אם המשהוא הזה שאני פוחדת שיקרא באמת יקרא,
דיי אני לא יכולה לדבר על זה..
ליזה דיי תהיאי אופטימית: לפחות יש לי פטור מכל המיבחנים, ויש לי תרוץ לאי הכנת
שיעורים, ויש לי תירוץ למה לצאת באמצע השיעור או לא לרצות להיות בכיתה כמה זמן..

 img165/2603/29830136ua1.gif

אבל.. זה לא יהיה שווה את זה.. פשוט לא..

נכתב על ידי , 28/2/2008 16:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמא שלי מאושפזת בבית החולים..


קיצר.. יאפ.. אמא שלי? בבית החולים ..
איך הכל התחיל??? בערך ככה..

 img165/2603/29830136ua1.gif

היום בשעה 4 לפנות בוקר, היא מתעוררת,
ופשוט בוכה מרוב כאבים.. וצורחת וממש ממש כואב לה.
אני כמובן מתעוררת איתה (ב4 וחצי בבוקר..).
בשעה 5 וחצי היא מזמינה מונית לבית החולים, ונוסעת.
משאירה לי את הכרטיס אשראי, וסיסמא (:0)
אני מתקשרת אליה איזה 100 פעם.. אבל היא לא עונה.
ככה כל הבוקר.. עד השעה 12. אז היא עונה, אני מדברת איתה
ב-י-ד-י-ו-ק 12 שניות, ככה הייתה השיחה:
"הלו אימא? איפה את?"
"אני בבית החולים.." היא עונה בקול סדוק
"אבל אמא מה מה את מרגישה עדיין רע?"
"כן.. אפילו יותר רע"
"מה יש לך?"
"לא יודעת.."
"מתי תחזרי"
"לא יודעת.."
"אבל.."
"טוב ליזה אין יל זמן לדבר אני צרכיה לנוח ביי"

"בי.."

 img165/2603/29830136ua1.gif

ואז בהמשך היום התקשרתי אליה שוב, ובפעם ה100 היא ענתה:
"כן?"
"אמא את מרגישה טוב יותר?"

"לא עדיין רע מאוד"
"מה יש לך"?
"עוד לא בטוח.. או אבנים או דלקת או יותר גרוע"
"אבל אמא מה אני אעשה לבד בבית?"
"ליזה דיי אני צריכה לנוח ביי"
"בי.."
טוב נו.. השיחה השניה הייתה בדיוק אחרי המיבחן בתנך.
איזה מורה נחמדה.. אמרה לי לא לידאוג, ואם אני לא מסוגל לעשות
את המיבחן, אז היא תדחה לי אותו. ולא נורא אם עוד לא עשיתי את העבודת
הגשה.. רק שאני לא אדאג..

 img165/2603/29830136ua1.gif

וכולם בבצפר כאלה נחמדים.. אפילו נסטיה! היא כזאתי אם אני
צריכה משו, או לבוא לישון אצלה, או סתם תמיכה נפשית..
שום דבר (כמעט) לא יעזור לי עכשיו..

אני רק רוצה שהיא כבר תחזור.. מפחיד בבית לבד.. והכי גרוע?
אני אל ידועת אין להישתמש בכרטיס אשראי!!
><

 img165/2603/29830136ua1.gif

זהוא.. זה היום שלי.. ואז מהמורה לתנך גם פולינה המכנחת גילתה,
ודיברה איתי, וכרגיל דיברי תמיכה.. וחברות שלי היו סביבי כל היום.. אבל..
הם לא מבינים? כלומר תודה והכל אבל במצבים כאלה טוב להיות
ליד חברות, נכון אבל זה עדיין לא קל.. אני מעדיפה לשתוק יותר, ולא לדבר
על זה, בתקווה שלא יקרא לה כלום ושהיא תחזור הבייתה בשלום..

 img165/2603/29830136ua1.gif

נכתב על ידי , 27/2/2008 17:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאיי יש לי חבר ^^


יאיי אתם לא תאמינוווו לי בחיים!!!
יש לי חבר! כע.. מהיום בבצפר..
הוא הכי חמוד, מתחשב ומאמי..
הבן הכי כוסון וחתיך שאני מכירה!
ויש לו שם אלוהי..

ועוד הדרך בא הוא הציע לי?

הסתכל לי בעיניים וישר הבנתי!!

 img165/2603/29830136ua1.gif

רוצים לדעת איך קוראים לו? אוקי..

זה באני! הארנב שאני מטפלת בו בפינת החי..

נכתב על ידי , 25/2/2008 15:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים.. חדשות מרגשות!!!!


עכשיו.. כבר לא איכפת יל ממנו~~~

img165/2603/29830136ua1.gif

מצידי שיקפוץ לי.. אני לא מבינה מה מצאתי בו בכלל..

כלומר כאילו כע הוא כוסון אז.. הוא נחמד רק כשבא לו, ורע כשבא לו.. הוא מתאים למיליון אחרות יותר מאשר לי! פתאום אני מבינה את דנה למה היא לא רוצה חבר..

וגם אם הוא אי פעם יכנס לבלוג שלי..  אני יודעת שהוא יעלב והכל,

אבל סורי פשוט אין כבר עצבים עליו..

 img165/2603/29830136ua1.gif

מסקנה- אף בן.. פשוט לא שווה את זה..

נכתב על ידי , 24/2/2008 18:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 417985695 




325
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליזוצ'יית ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליזוצ'יית ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)