לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I love you


היי..אני ליזה..בת 13.. עזבו..קיצור תגיבו ותהנו בבלוג שלי XDD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

................................................


אזזזזז....מה קורה?!

כן אני יודעת שלא עדכנתי הרבה כי אין לי כוחח..חח..

עכשיו רק בגלל שאין לי משו טוב יותר לעשות אני יעדכן

 

היום(יום שבת)...אממ..לא קרה עוד שום דבר מיוחד אבל אתמול היה לי עם יעל אחד הימים הקורעים שלנו..חח..בואנה איך צחקנו!! חח..היה טובב..!!

 

חח..תומר..כבר אמרנו לך שאתה אינשטיין הבא?! חח..באמת הבן אדם הזה הוא הכי חכם שיש..חח..הוא גם חתיך אבל לא משנה..חח..דרך אגב..תתחדש על המחשב..חח..

 

בואו נגיד..שעם אני ויעל ביחד..חח..עדיף לא לדבר איתנו באיסי..חח..סמיילי למד את הלקח נכון?!..חח..דרך אגב..עם כבר סמיילי אז..זה OK ולא K..(המבין יבין )..

 

הלכתי לישון בשתיים ואני עדיין עייפה..חח..טוב עם הייתם צוחקים כמו שאני ויעל צחקנו אז הייתם מבינים אותי..XDD

 

טוב יאללה תגיבו..ביי ביי..

..חח..יעל..דרך אגב..אהבתי..חח..(המבין יבין..רק יעל תבין)..

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2008 13:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזה משנה?! במילא לא יראו חח..


היום לא היה משו מיוחד..

 

אבל משעמם לי אז אני בכל זאת יכתוב

 

חח ברוריה היום נכנסה אלינו לכיתה ואמרה לנו שמי שישחק שוב את המשחק הזה עם הפחית יושהה ובדיוק הסתכלתי על יעל ושתינו נזכרנו בתומר..חח..מישומה..

 

מה שבטוח..למדתי היום לקח..חח..אף פעם לא להשאיר את המעיל שלי בכיתה כשאני במדעים או משו..חח..(המבין יבין..)

סמיילי ושחר..לא לגעת במעיל חח..(ושוב..המבין יבין)..

 

היה לי משעמם רצחח בשיעור היסטוריה היום..טוב..היסטוריה אתם מבינים למה נכון ?! חח..

אז דיברתי עם אליסיה וציירתי על השולחן.. XDDD...

 

(דרך אגב יעל..כשתהיה בשיעור מתמטיקה בשולחן שלי..אז תסתכלי מה שכתבתי עליו..זה בשבילך חח..)

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 15:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 274278596 

תמונה




163
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliza XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liza XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)