לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.


ואז הבנתי, בחיים יש רק אהבה אחת. כל השאר זה גרורות.

כינוי:  Grumpy*

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011


התחושה הזו שלאף אחד לא איכפת,

כל כך מחזקת אותי ודוחפת אותי לצאת החוצה.

 

ההחלטה התקבלה.

 

אני לא אשכח לאף אחד כמה לא עזרתם לי במהלך כל הילדות שלי.

 

אז נצא החוצה,

ונמצא עבודה זה בטוח. ואין מה לפחד.

פשוט צריך להיות קצת יותר קרוב לשחרור.

ויהיה כיף, גם אם קשה.

 

 

לפטופ יש,

עכשיו רק למדוד את החדר,

למצוא ארון,

אולי גם שידה לטלוויזיה =\

המחשב ישמש כדיוידי וצורב.

עציצים לחלון,

מצעים כבר יש וגם צלחות וכוסת.

 

לבזוז כל מה שאפשר ולהמשיך הלאה.

עד הירושה.

נכתב על ידי Grumpy* , 13/8/2011 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ינשוף

ראם

שביט

צופית

קרנף

 

 

אח, כאילו נועדתי להיות באוויר ולא על הקרקע.

אין כמו טיסה על כלי טיס צבאי.

 

 

צריכה שוקולד.

כל כך דפוקה מכל כיוון שעוסקת רק בצד המשימתי של החיים.

הצד היחיד שבשליטתי- ושאני כל כך טובה בו. עד כאב.

נכתב על ידי Grumpy* , 5/8/2011 23:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGrumpy* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Grumpy* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)