לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אנונימית וככה אני אשאר (: דווקא נחמד.

כינוי:  סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

לא שרע לי


לא שרע לי/אפרת גוש
 
יום בהיר נתקפתי געגועים
לפעם, כשהכל היה פשוט...
לא שפעם זה היה פשוט
הנה אני שוב משקרת לי

החברים הולכים ונגמרים
ויכול להיות שזה באשמתי
לא שרע לי עם עצמי אבל...
יותר מדי לבד מבטל אותי

כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה לראות את הקצה
כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה מאד כבר לצאת

בתיבה שלי אין אהבה
רק לפעמים איזה מישהו שמוכר דברים
דווקא הוא נראה מהגברים
שכן נשארים עד הבוקר

כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה זרועות לחבק
כמה עוד אני אוכל לצעוד?
אני רוצה ללמוד לקבל
 
 
 
 
כמה עוד אני אוכל לצעוד?
לעזאזל.
 
שיהיה לכולם לילה טוב, סתם עוד אחת.
 
3>
נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 25/2/2008 21:51  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר שכתבתי.


אוקי את השיר הזה כתבתי בדיוק תוך 5 דק'.

אפילו פחות D: .

 

הולכים ולא רואים דבר/סתם עוד אחת.

 

הלילה,הלילה המאוחר

אתה יושב ולא אומר דבר.

 

כי זה הלילה האמיתי

כן,זה הלילה שלו ציפיתי.

הלילה שאני רואה אותך...

 

ביום בהיר של שמש

אנחנו מטיילים...

מטיילים בחורשות

ובגנים קסומים

 

מסתובבים הולכים ו..

לא יודעים מה לומר

 

מן שתיקה מוזרה שכזו

כאילו לא ידוע דבר..

 

ופתאום חושך נפל

ואני פותחת עיניים

ואיני רואה דבר.

מגששת בין העצים והשיחים.

 

ואני מחפשת,מחפשת אותך

מחפשת את הדרך

להגיד כמה אני אוהבת אותך...

 

 

אממ זהו. אין פזמון וזה לא משהו מאורגן.

זה לא שיר משהו. =/

אין לי סבלנות לכתוב.

אין לי כוח.

בכלל בזמן האחרון אין לי כוח להרבה דברים..

 

אממ לפחות תגיבו תגובות בונות, אני אשמח (:

 

המצברוח עדיין לא ממש משתפר ואני כ"כ מתגעגעת.

 

 

 

3>

שיהיה לכולם שבוע טוב, סתם עוד אחת.

 

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 24/2/2008 15:03  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחח הבדידות הזאת.


הימים עוברים קשה.

תקופה של מבחנים מתחילה.

צריך להכנס לפוקוס.

בואנה אני והבעיות שלי.

שאלוהים ישמור אותי!

 

חוץ מזה שבדידות נופלת עליי.

לא מצליחה להתרכז בכלום.

שמתי לב שיש דברים שאני טובה בהם וכל זה .. אבל לא מספיק.

אני טובה בדברים שאני עושה, אבל לא מספקת את עצמי עדיין.

זה פשוט לא זז.

 

וגם כן,עם החברות האלה..

גם כשאני נמצאת עם כל כך הרבה אנשים..

אני מרגישה הכי לבד שבעולם.

תחושה שבא לי פשוט לבכות יום שלם שיגמרו הדמעות האלה.

זה מייאש.

 

שיהיה לכולם שבוע טוב,ואני מקווה שגם לי.

סתם עוד אחת =/

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 23/2/2008 22:43  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,110

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)