לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אנונימית וככה אני אשאר (: דווקא נחמד.

כינוי:  סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מעניין. כן הא..


מעניין אם גם כשאני לא אהיה איתכן עוד..

אתן עוד תדברו איתי...

מעניין אם אתן לא סתם חברות..

מעניין אם גם עכשיו באמת אכפת לכן ממני.

 

כל כך הרבה מחשבות על המעברים האלה.=//

 

 

 

((פורים נוצל ממש טוב.))

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 23/3/2008 20:46  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פורים שמח לכולם!

השנה היה ת'פורים הכי מעאפן שהיה בבית ספר.

קוסם דביל שהיה בדיוק רבע שעה..

ועוד משחקים מטומטמים.

 

אבל בסך הכל אהבתי ת'תחפושת שלי (:

סחטיין עליי D:

 

בנימה אופטימית זאת,

(וואי הרבה זמן לא היה פוסט שמח כזה)

חג שמח לכולםםםםםםםם =]]]]]]]]]]

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 19/3/2008 16:56  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא אגיד שזה פגע בי ספציפית.

אני רק אגיד שזה עשה לי משהו לא טוב בלב.

הרגשה שכאילו אני כבר לא אחת מכן.

 

וכן,זה מאוד פוגע.

לדעת שאתה מעריך כל כך את הבנות האלה,

אבל הן לא ממש שמות עליך.

 

בכלל לא נעים.

 

עכשיו אני מרגישה איך חברות (אחרות) שלי הרגישו באותה תקופה.

 

הרגשה הכי מגעילה שיש...

באמת שלא האמנתי עלייכן=/

 

מיום ליום אני מרגישה שאני באמת סתם עוד אחת.

 

שיהיה לכולם שבוע נפלא.

סתם עוד אחת.

 

 

 

שונאת לבכות על שטויות.

למה אף אחד לא בא ונותן לי חיבוק מרצונו?

נכתב על ידי סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. , 15/3/2008 18:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,110

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד אחת.לא משהו מיוחד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)