לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

flashed away



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

!~Happy halloween


 

היי כולם~! D:

 

אתמול הייתי הת"א במסעדה (שאינני זוכרת את שמה) לרגל ליל כל הקדושים 3:

היה ממש כיף ^^

הלכתי עם ניצן, סאלו-צ'אן, טייבר, גידי, קאקאשי-סנפיי ושני אנשים שלשניהם קוראים רן ואחד מהם ישתתף איתי במחזמר ^^

לקחנו אוטובוס מהבצפר לשם. הנסיעה הייתה מייגעת ~~"

היא פשוט הייתה ממש ארוכה ><

הפרענו באוטובוס לאנשים כי עשינו מלא רעש~~ היינו פשוט יותר מידי אנשים ביחד! XP

וטייבר עם הפחד שלו מיותר מידי אנשים~ היה ממש מצחיק בנסיעה הזאת ^^

כשהגענו שמנו לב שהמקום ממש קטן Oo

אבל עדיין מצאנו מקומות לשבת בהם. בניפרד, אבל לשבת.

אכלתי ספגטי 3:

והמנהל/בעל הבית נתן לי עוגיה בחינם ^^ הוא אמר לי פשוט לטעום אותה X3

היא הייתה טעימה 3=

אח"כ לפני שהיינו צריכים כבר ללכת, הגיעו אנשים~~ והיו שם מלא יפנים ביניהם XO

ואז.............

כנגד כל הסיכויים...............

הגשמתי חלום!

 

חיבקתי יפני!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDD

סופסוף!!!!

והוא היה ממש חתיך X3333333

 

~שיט! אני מתפאנגירלת עכשיו ואני לא יכולה לעצור את עצמי!!~

 

פשוט, שאלתי אותו אם אני יכולה לחבק אותו, והוא פשוט פרס ידיים X333

הוא היה כזה חמוד וחתיך >,<

 

*אהמ*אהמ*

סלחו לי על הרגע הפאנגרילי שלי.. אני פשוט ממש מתהלבת שסופסוף חיבקתי יפני~

 

ולנושא אחר לגמרי!

~מעברון שאתם אוהבים במיוחד~

 

היום ביקרתי בהדסים XD

היה די כיף לראות את כולם [:

כלומר, בכל זאת, הברזתי מבצפר בשביל זה.

נדי-צ'אן ודני-צ'אן כל הזמן חיבקו אותי X3

ואחרי שחיבקתי את דויד נשאר על החולצה שלי הריח של האפטרשייב שלו ~~"

בכל מקרה, אנשים היו המומים לראות אותי, זה היה כיף ^^

 

ועכשיו כרמל אצלי D::

והיא מרביצה לי ><

אבל אני מחזירה לה D<

ונראה לי שכדאי שאני אפסיק לדבר!

 

ובכן, אז עד לפעם הבאה,

dark~shit

 

 

(>Stay NYAPPY! (>3

 

 

נכתב על ידי , 31/10/2008 13:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון שני היום ~3: | התקבלתיי!!!


 

התקבלתי למחזמר ACMusical שיועלה בקיץ הבא~!~!~!~!~! DD:::::::::::

 

זה שתכתבתי שעשיתי עליו אודישן בפוסט הקודם?

 

אז התקבלתי! ~^^~

 

אורשי דסוו!!!! XDDD

 

מקווה שאני אצליח לעמוד בהוצאות על הקוספליי ובנסיעות ~~"

 

בכלל מקווה שהכול יסתדר לי עם זמנים בגלל בצפר והכול ><

 

וואטאשיווה גמבלו~יו! XO

 

אחלו לי הצלחה 3: ,

dark~shit

נכתב על ידי , 22/10/2008 22:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנס מחורבן ~~"


 

הי כולם!

לפי הכותרת אתם בטח יכולים להבין שהכנס/פסטיבל ישראטאקו שכל כך רציתי ללכת אליו היה די חרא~~

לא היה כמעט כלום!

היו את המשחקים האלה אבל לא באתי בשבילם מהתחלה ><

היה זוכן אחד אבל לא היה אפשר להקרב אליו בגלל שהוא היה מפוצץ כל כך |<

זה היה ממש מעצבן~

ולכן, ישר אחרי האודישן שלי למחזמר שיהיה בקיץ, אני ומל הלכנו לת"א~

אז באמת היה כיף XD

רק ש.. הנסיעות לבאר שבע עד ת"א (ולהפך) היו ממש מיגעות!

אבל לא נורא, זה עבר כבר XP

 

ועכשיו לנושא אחר!

אתמול מבעתי את השיער סופסוף 3:

לצבע השחור-כחול שקניתי בקיץ ^^

יצא די מגניב D:

אבל נראה לי שבסוף הצבע שהכי מתאים זה הבהיר שהיה לי קודם XD

לא נורא דסו!

זה גם יגדל ויעבור מתישהו ^^

~~הו, האופטימיות הנצחית~~

 

זהו בינתיים!

בשביל שאני אחפור עוד יותר XD ,

dark~shit

נכתב על ידי , 22/10/2008 16:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיסמא סיסמא ~^^~


 

גומבאוואה מינה-סאן! ^^

לא מאמינים מה קרה לי! אני יכולה לעדכן שוב כרגיל לא מהבצפר ^^

בינתיים לפחות ~~"

לא יודעת מתי האיטרנט יהיה מעצבן שוב ><

אבל לפחות בינתיים אני יכולה לעדכן נורמאלי ^^

ת'אמת, עכשיו אין לי הרבה מה להגיד OO

רק שאני ממש מתרגשת לקראת הכנס ישראטאקו הקרוב אני מניחה XDD

זה, ושיש לי עוד הרבה שירים יפנים חדשים XP

הו, בעצם, גם התחלתי לראות סדרת מדע ביוני~~~~~

דוקטור הו OAO

זה טוב X3

מומלץ ביותר, ניתן לראות בV.O.D למי שיש ^^

 

אמ, זה הכול בינתיים~ אין לי משו יותר מעניין להגיד כרגע XD

 

ביי בינתיים XP,

dark~shit

נכתב על ידי , 17/10/2008 23:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,536

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdark~shit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dark~shit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)