לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

hsm12


אני חולה על הייסקול מיוזיקל ואוהב שירים של וונסה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

יום סבבה לחלוטין!!!!!


איזה כיף עוד חודשיים קונים לי פלאפון או דור 3.5 או 4 שיוצא עוד חודשייים....
איזה יום סבבה היה היום..

הלכתי לקניון קניתי מתנה לאיתי... נ.ב איתי מ-ז-ל טוב!!!!

נכתב על ידי asff14 , 14/2/2008 18:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום סבבי בסיבוב..!!!!!!!


איזה יום סבבי אף פעם לא היה לי יום כזה....
דחו לנו ת'מבחן ליום שני...חחח...

אתמול אמרו שלא יהיה לנו שיעור אנגלית.. וכל הבנות אמרו : "אפשר שעדן ילמד אותנו" חחחחחחחחחחחחחחחח כולןן חושבות שהוא חתיך לדעתי הוא מכוער בטירוף...!!!!

היום יום סבבי..
נ.ב: סורי  שלא כתבתי לכם כתבות המון אבל המון זמן....

נכתב על ידי asff14 , 12/2/2008 17:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידו!


עידו ...

שמע.. אני לא יודע מה לומר לך אבל דיי להיות כל הזמן בדיכי..

זה ממש מעצבן שאתה כל הזמן בדיכי.. דיי תצא מי זה..

ואם קרה לך משהו אז תספר ואולי אני והאחרים נוכל לעזור לך..

נכתב על ידי asff14 , 4/2/2008 21:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צ'יעמום טוטאלי


איזה צ'יעמום..

נכתב על ידי asff14 , 4/2/2008 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  asff14

בן: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לasff14 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על asff14 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)