לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All You NeeD iS to Love And To B.Love !! :D



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

חחח זה עוד ימשיך ..


וואוו , לאחרונה אין לי זמן בשיט , ולכלום .

אפילו לא לעדכן תבלוג הזה .

הוא כבר ניהיה מעפן ,

אני רושמת פה עדיין , כי עוד חודשיים יש לו שנה ,

והסתכלתי לפני כמה ימים על הפוסטים הראשונים שעשיתי ,

וכ"כ הייתי שונננהה @___@

כמה ששנה משנה בנאדם .

השבוע הזה היה כ"כ עמווסס ,

קרו כ"כ הרבה דברים ,

ולא רק גם התקופה הזאת מסריחה .

דווקא שאתה מרגיש שהיא עומדת להגמר ,

משו מחזיר אותה .

מעצבן .

וואי עכשיו שאני חושבת על זה , כל יום השבוע היה לי מה לעשות ..

יום ראשון - עשיתי עבודה , וסתם סופסוף היה לי חופש מהעבודה , ובערב יצאתי לחן סרור , היה שם כיף (:

יום שני - עבודה ..

שלישי - נגמר החופש . לימודים ואז שומרי המפרץ , ואז ..... :S

יום רביעי - עבודה + סילבסטטררר DDD:

יום חמישי - הלכתי ללימודים , לא מאמינה . ואחכ סידורים עם אמא .

היום - עד 11 וחצי לימודים , אחכ סידורים עם אמא , ואז קוסמטיקאית , ואחכ עבודה , ובערב הייתי אמורה לצאת למסיבה של ערבה , אבל בגלל שיש לי אמא נחמדה , היאלא הסכימה לי לצאת ..

שיהיה , זאת הייתה תקופה עמוסה ,

אבל מצד שני תקופה טובה

ותקופה רעה .

אבל שנה חדשהה ,

תקופה חדשה

ואמן שתיהיה טובה בידיוק כמו שנה שעברה . (:

תודה לכלל מי שהיה חלק מהתקופה הזאת , לטוב ולרע .

אוהבת אותכם

וסופסוף עידכנתי P:

3>

נכתב על ידי , 3/1/2009 01:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איכס ג'איר איכס ב-22/2/2009 15:09
 





6,099

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללינויוששש . D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לינויוששש . D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)