לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שני הצדדים שלו .



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

פרק שני .


פרק 2 :]

 

מאירועי הפרקים הקודמים -

 

" נכנסנו לשירותים , והוא אנס אותי .

בהסכמתי כמובן .

 הוא השאיר אותי שמה עם בגדיי הקרועים ,

והלך .

שירן נכנסה , ושמעה אותי בוכה .

רק בגלל שהיא אחותי היא שאלה אותי מה קרה

עם היא לא הייתה אחותי , היא לא הייתה שמה עליי ,

שירן - ' מה קרה ?? , למה הבגדים שלך קרועים ולמה את בוכה ? '

אני - ' לא משנה , '

שירן - ' מה קרה .ץ1?! '

אני - ' כלווווווום ! '

וברחתי .

ברחתי מהחור בשער . כשבאתי להיכנס הביתה ,

מישהו משך אותי ביד .

ודפקתי את הראש במדרגה , התחלתי לדמםם

ואז כשהתעוררתי ראיתי את ......... "

 

 

ראיתי את יותם  , כלכך פחדתי שהוא יעשה את שוב .

אני - ' למה עשית לי את זה .? '

יותם - ' את מה ? את זה שדפקתי לך ת'ראש ברצפה , את זה שאנסתי אותך ? או את זה שאת הולכת לשלם ביוקר ? '

אני - ' למה אני הולכת לשלם ביוקר ? מה אני עשיתי לך ? '

יותם - ' סיפרת לשירן שאני אונס אותך תמיד . '

אני - ' מהה ?! '

אני - ' אני לללא ! '

יותם - ' יאלה יאלה על תספרי סיפורים ,

העיקר שאת תשלמי על זה ! '

אני - ' יותם למה אתהעושה את זה דווקא לי ? אני תמיד היית טובה אליך , ועוד כולם חושבים שאתה מלאך .. '

יותם - ' ואני לא ?! '

אני - ' אתה כן אתה כן '

יותם - ' יופי , אני עכשיו הולך אני אחרי זה בא שלא תעיזי ללכת מהבית . '

אני - ' אבל ... '

יותם - ' שום אבל . ! '

הוא הלך , סימסתי לאור שתבוא אליי .

היא באה אחרי עשר ד'ק

היא דפקה בדלת , פתחתי .

אני - ' תוודה שבאת (: '

אור - ' מה קרה ? '

אני - ' כלום ? מה יכול לקרות ? '

אור - 'ישלך על העין פנס O = '

אני - ' אהה זה כלום , קיבלתי מכה מהמקפיא . '

אור - 'את לא תעבדי עליי , אני כבר יודעת שיותם מכה אותך . '

אני - ' מממה ?! '

אור - ' כן כן .. אני יודעת את זה '

אני - ' מי אמר לך את זה ? '

אור - ' זה לא משנה מי אמר לי  .. אנחנו עכשיו הולכת למשטרה להגיש תלונה נגדו על אונס ועל זה שהוא מכה אותך '

אני - ' מי אמר לך את זה ? עכשיו תגידי ! '

אור - ' שירן , טוב ? '

אור - ' עכשיו בואי ! '

אני -' אני לא באה לשומקום ושום תלונה אני לא יגיש '

אור - 'אבל תיראי מה הוא עושה לך ! '

אני - ' את לא מבינה שאני לא רוצה ? הוא אמר שעם אני אגיש תלונה , או בכלל יעשה משהו נגדו

אני ישלם על זה  . '

אור - 'הוא סתם רוצה להפחיד אותך '

אני - ' הוא לא ! , אני מכירה ילדה שהוא אנס אותה , כשהוא היה חבר שלי , היא סיפרה את זה להורים שלה

והגישה תלונה , הוא ירה בה .. אבל היא לא מתה '

אני - ' ועם אני ימות ?! '

אור - ' את לא תמותי ! '

אני - ' אני לא לוקחת סיכון , טוב ? '

אור - ' טוב .. '

אור - ' רוצה לבוא לקופיהוט ? '

אני - ' הוא אמר לי שאני לא יעיז לצאת מהבית . '

אור - ' אאאאאאאאאי . '

אני - 'אור מה ישלך ? ההתנהגות שלך מהזה השתנתה '

אור - ' ההורים שלי מתגרשים .. '

אני - ' באמת ?? '

אור - ' אז לא , אני אשקר לך  ? '

אני - 'אור את נהיית מהזה כמו אחותי . '

אור - ' סליחה : [[ '

אני - ' זה בסדר '

אור - ' טוב שמעי , אני נשארת איתך פה .. '

אני - ' לללא ! '

אור - ' אני רוצה להיות פה '

אני - ' טוווב :  ( '

שמעתי דפיקה בדלת ...

אני - ' אווור , זה יותם ' לחשתי לה .

אור - ' זוזי אני יפתח '

אור פתחה ת'דלת ,

אור - ' היי יותם ( = '

יותם - ' היי מאמייי 3> '

אור - 'היי '

יותם - ' יפשלללי . נסיכה בואי החוצה , אני צריך לדבר איתך .

בארבע עיניים . '

אני - ' טוב .. ביי אור '

אור - ' אממ .. אני יכולה לבוא אתכם ? '

יותם - ' מה לא הבנת בארבע עיניים ? '

אור - ' אממ .. לירון . אמא שלך אמרה לך להשאר בבית זוכרת ? '

אני - ' אור .. אמא שלי לא תעשה לי כלום '

אור - ' טוב ... '

אור רצתה להגן עליי , אבל פחדתי שהוא יעשה לה משהו .

אז הלכתי איתו  .

כשירדנו למטה

הוא דחף אותי לשיחים .

הוריד ממני את הבגדים ושוב אנס אותי ,

אני - ' דייי דיי יותם '

יותם - ' אני אוהב אותך את לא מבינה ? , את לא נותת לי לעשות את זה בכיף , אז זה יהיה בדרך הקשה '

התחלתי לבכות .

הוא סטר לי .

יותם - ' תפסיקי לבכות .1!! '

אני - ' טווב .. '

הוא עשה את זה רק בחשק שלו .. הוא אנס אותי שוב ושוב ושוב ..

פעם אחר פעם .

שמעתי משטרה עוברת בשיחים , כנראה חיבשו באנגים או משהו .

הם ראו אותנו .,

ואמרו לנו ש ..........................

 

 

תגיייבו , ואני ממשיכה P:

נכתב על ידי גוגי המספרת :] , 3/2/2008 08:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפרק הראשון - בבקשה תגיבו ! \:


הפרק הראשון -

 

זה היה היום הראשון ללימודים .

יותם שלח לי אסמס בשביל שאני אסע איתו באוטו לבצפר .

החזרתי לו תשובה שבסדר ,

אחרי חצי שעה כבר הייתי בבצפר .

כשישר באתי לבצפר .

שירן - ' יותם , נשמה מה קורה ? '

תמיד ידעתי ששירן אוהבת את יותם , אך לא הראתי שאני יודעת .

יותם - ' בסדר , אצלך ? '

שירן - ' הכל מעולהכשאני רואה אותך כפרה '

יותם - ' שירן בבקשה תירגעי קצת '

שירן - ' מה לירון , ישלך בעיה עם זה שאנחנו ידידים טובים אהה ? '

אני - ' לא , לא אמרתי כלום , אני הולכת לכיתה '

יותם - ' חכי אני בא איתך '

אני - ' לא לא , תישאר איתה פה , אני רוצה להיות קצת לבד '

יותם - ' בטוח .? '

אני - ' כהה .. '

אף אחד לא ידע מה באמת קרה לי .

יותם היה מכה אותי ואונס אותי , כשהיו לי סימנים על הפנים או על הגב ,

הכחשתי ואמרתי שאלו נפילות וכ'ו .

אני תמיד רציתי להיפרד מיותם , אך הוא לא הרשה לי .

הוא הכריח אותי להיות איתו רק בשביל שאחותי שירן תקנא .

אבל הוא לא הראה את זה ,

שירן לא יודעת שהוא אוהב אותה .

הוא רוצה שהיא תבוא אליו לבד .

אני עם יותם כבר ארבע שנים .

אני בת 16 מגיל 12 אני עם יותם .

אז אני באמת אהבתי אותו .

יותם כבר שנה מכה אותי ואונס אותי , הוא אמרה לי שעם אני רק יעיז להגיד משהו

למשטרה או למשפחה שלי או לאחד ממישהו שאני מכירה ,

לא יהיה לי טוב ולמשפחה שלי גם .

ידעתי שהוא התכוון למה שאמר כי זה קרה גם לילדה אחת ,

הוא סיפר לי וגם הילדה .

הוא אנס אותה , היא סיפרה להורים והוא ירה בה מזל שלה שהיא לא מתה  .

עד היום לא תפסו אותו

אני מנסה להכחיש כל סימן לזה ,

אך אני מתמוטת .

מיום ליום , אני מרגישה יותר ויותר שהשנאה שלי אליו גוברת ,

כולם חושבים שהוא מלאך

אבל הוא שטן בפני עצמו .

אני ישבתי לי בכיתה ,

הוא ושירן באו מחובקים .

אני - ' למה אתם מחובקים ? '

שירן - ' יותם חבר שלי '

אני - ' שירן , לא !! '

יותם - ' מה אמרת ? '

אני - ' אהה , כלום כלום . '

שירן - ' מה כלום ? , למה אמרת לא ? '

אני - ' זה נפלט לי .. '

שירן - 'טוב .. '

יותם - ' אממ . שמת לב אני נפרדממך . '

אני - ' טוב .. '

עברו שעתיים של שיעור , בהפסקה כשהלכתי לשירותים , לשטוף את הפנים

נכנס יותם .

יותם - ' מה קורה נשמה שלי ? '

הוא התחיל לגעת בי ולנשק אותי ,

הרגשתי כלכך זוועה .

בגלל שהוא חבר של אחותי , וחשבתי שהוא יעזוב אותי במנוחה .

אני - ' מה אתה עושה ? , אתה לא חבר של שירן ? '

יותם - ' כן אבל באלי להשתעשע קצת '

אני - ' אז תשתעשע איתה '

יותם - ' מה קרה התחלת לפתוח ת'פה אה ? '

אני - 'סליחה . '

ידעתי שהוא ירביץ לי עםאני יעיז לענות לו .

יותם - ' בואי בואי לשירותים '

אני - ' למה ? '

יותם - י על תדאגי ישלי אמצעי מניעה '

אני - ' מהה ? ! '

אני - ' אתה שוב רוצה .... '

כבר הייתי מיואשת , אז הסכמתי .

נכנסנו לשירותים , והוא אנס אותי .

בהסכמתי כמובן .

 הוא השאיר אותי שמה עם בגדיי הקרועים ,

והלך .

שירן נכנסה , ושמעה אותי בוכה .

רק בגלל שהיא אחותי היא שאלה אותי מה קרה

עם היא לא הייתה אחותי , היא לא הייתה שמה עליי ,

שירן - ' מה קרה ?? , למה הבגדים שלך קרועים ולמה את בוכה ? '

אני - ' לא משנה , '

שירן - ' מה קרה .ץ1?! '

אני - ' כלווווווום ! '

וברחתי .

ברחתי מהחור בשער .

כשבאתי להיכנס הביתה ,

מישהו משך אותי ביד .

ודפקתי את הראש במדרגה , התחלתי לדמםם

ואז כשהתעוררתי ראיתי את .........

-

בבקשה תגיבו , אני כלכך רוצה תגובות ,

בבקשה אני מתחננת .

כל מי שמגיב מקבל תמונה יפה לבלוג שלו .

זה ספיישל לפרק הראשון .

ומי שרוצה להצטרף לקבועים ,

שיכתוב .

נכתב על ידי גוגי המספרת :] , 2/2/2008 18:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקדמה + שחקנים .


אוקיי אז ככה , כמו שאתם רואים .

זהו בלוג של סיפורים ,

פתחתי בלוג לסיפורים , אז אני מתכוונת להשקיע .

בבקשה תגיבו .

בבקשה תקראו ,

היו לי מלא בלוגים אפילו באחד מהם לא הגיבו לי יותר מעשר תגובות .

אז בבקשה , תגיבו לפחות לבלוג סיפורים הזה ,

אז ככה -

עכשיו אני אראה לכם את השחקנים .

 

הראשונה -

 

לירון - בת 16 , לומדת בכיתה י'א ,

חברה של יותם ,

שקטה , חברה טובה , יפה .

התיאור שלי עליה הוא כך -

שירן - בת 17 אחותה של לירון ,

לעומת לירון , מישל היא סנובית , פאקצה , עצבנית ,

לומדת בכיתה י'ב .

שירן ניראת חמודה,  תמימה , הרושם מבחוץ הוא הכי טוב שרק אפשר לתאר .

מבפנים ? היא - בוגדנית , נצלנית , רעה לעומת אחותה שהיא מלאך .

התיאור שלי על שירן הוא -

 

אור - בת 17 חברה הכי טובה של שירן .

ככה לפחות ניראה ,

שירן מנצלת את אור , רק בשביל להתקרב ליותם .

בשביל לגרום ללירון סבל .

מפני שאור היא גם חברה טובה של לירון .

אור היא ילדה חמודה , יפה , נחמדה , וחברה טובה :]

התיאור שלי על אור הוא -

 

ליאן - בת 17 חברה טובה גם של שירן .

ליאן בדיוק כמו שירן , באופי וביופי .

ליאן מבחוץ ניראת מלאך , אך מבפנים ,

היא שטן , בדיוק כמו שירן ,

הן החברות הכי טובות ושתיהן מנצלות את אור .

ליאן חברה של אושרי , אושרי הוא ההפך מליאן ,

הוא פשוט נשמה טהורה ,

אך הם מאוהבים ואי אפשר להפריד בינהם .

התיאור שלי על ליאן -

 

 

יותם - בן 17 חבר של לירון ,

אח של מאור , יותם הוא הילד הכי חמוד מכל הילדים שהזכרתי .

הוא פשוט נשמה טהורה בדיוק כמו אושרי .

ככה לפחות כולם חשבו

הוא ואושרי החברים הכי טובים של לירון .

אבל יותם בקרבה של אהבה אל לירון ,

הם חברים .

ושירן אחותה של לירון מקנאה בה , בגלל שיותם חבר שלה .

התיאור שלי על יותם -

[ זה לא הכי דומה לו וגם לא רואים כלכך , אבל זה התמונה היחידה שמצאתי שמאירה

על האופי שלו , ועל היופי שכל הבנות רוצות אותו D: ]

 

אושרי - בן 17 וחצי , חבר של ליאן ,

החבר הכי טוב של יותם .

מאוהב בלירון ,אך היא לא יודעת את זה .

וגם הידיד הכי טוב שלה .

התיאור שלי על אושרי -

 

אלא הם השחקנים לעת עתה .

בפוסט שלאחר מכן , הסיפור מתחיל ,

טם טדם טדם טם XD

נכתב על ידי גוגי המספרת :] , 2/2/2008 17:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  גוגי המספרת :]

בת: 29

ICQ: 461047260 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוגי המספרת :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוגי המספרת :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)