לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  רותמולי (:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2008

" לשולימרים יש קרחת " P:


    

 

אייייזה יום חרא !!1

שיעור ראשון היה ביולוגיה עם הרחלי השרמוטה הזאת /=

היה משעמם אחושרמוטה .

שיעור שני היה כימיה , כאילו שזה יותר טוב !@

לא עשינו כלום חוץ מלשמוע אותה מדברת ..

שיעור שלישי ? שווווב ביולוגיה .

היה עוד יותר משעמם משיעור ראשון |:

כל הזמן היא רק מכתיבה ומכתיבה !!#

כוסאמאשלה >.<

שיעור רביעי היינו באודיטוריום , עשו לנו הרצאה על ההתרמות

שאנחנו צריכים לעשות ועל ילדים חולי סכרת ואוטיסיטים S:

שיעור חמישי היה עם גיללל הקירח , פחחח .

אני עדיין לא מאמינה שהוא עשה קרחת * O:

הייתי פשוט בשוווקקקק , מפחייייד .

שיעור שישי היה של"ח - כולם הפריעו לה ללמד וצרחו .

וזהוווו . נגמר היום הולכים הביתה אללה (:

אני כל כך לחוצה יש לי מלאאא דברים לעשות =[

אני צריכה ללכת לעשות גבות היום , כשמחר יש לנו בוחן באלגברה

אז מן הסתם צריך קצת ללמוד ..

מחר יש לי שיעור פרטי ואני צריכה ללמודעם עינת למבחן החוזר בערבית ,

בין כל השאר אני גם צריכה למצוא זמן ללכת להתרים !

אוווווף איזה חרא . למה הכל חייב להיות כזה לחוץ ומעיק?!

 

הלכתי לעשות שיעורים וזה .

מקווה שלכם יהיה יום יותר נחמד משלי /;

המשך יום טווווב ביצ'ז .

 

 

נכתב על ידי רותמולי (: , 3/2/2008 14:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלום !!^ D:





שבת שלום !!^ D:

יום שבת ? היה נחמד שכזה .

הלכתי אתמול לישון ב4 וקמתי ב9 וחצי S:

מווווזרה שכמותי .

קמתי והלכתי ללמוד מתמטיקה , יש בוחן יום שני /=

כוסעמאק עם ורד הפוסטמה הזאת !@

ואז ניצן צילצלה אז ירדתי קצת לדבר איתה למטה ,

ואז חזרתי הביתה וב5 בר והיוקים באווו . [ משפחה ]

והיה ממש כיף ! D;

הם הלכו ככה ב8 וישר הלכתי עם זהרו'ש לקניון ,

והיה שיייא הצחוקים . פגשנו גם את ליהי ואדר P:

אחרי זה חזרנו הביתה ואממ . זהו .

מחר שבוע חדש הא ?

שיהיה לכם שבוע מהמם [:

 

לילה טוב קושקושים ~

נכתב על ידי רותמולי (: , 2/2/2008 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





87
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמולי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמולי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)