לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גאות ושפל


החיים

כינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2017


פסקול:

לרגע נדמה שאני מאבד אותך. יום שלישי את שוקלת להיפרד ובחמישי את מסמסת לי שאני הדבר הכי טוב שקרה לך. אני קורא לך משוגעת בלי להתבלבל ואת אומרת לי שאת לא- ישר חשבתי על המעבר החד הזה. את בחורה וככזו את משוגעת בהגדרה. טוב לנו יחד ואני משתדל שגם לך יהיה טוב. אני לא שלם, יש פעמים בהן איני אדם קל אך אני בטוח גם שאת רואה את הטוב שאינו מואפל ע״י הרע. 

הסופ״ש היה מורכב מלזניה, מוקפץ, מהפסקות שסיפקתי לך מהלמידה, מהיאכטה הגדולה בעולם ומאני מחייך כמו אידיוט. נכון, לא למדתי כמו שרציתי אבל זה כי הייתי עצלן. מחר בבוקר אשלים את שרציתי.

אני שונא את המוזיקה הזו היא ממכרת כמו הפסקולים של שומרי הגלקסיה.

נכתב על ידי , 25/11/2017 23:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פסקול:

הרבה זמן לא כתבתי. הלימודים מתקדמים ושבוע רביעי לסמסטר השביעי שלי, פאק זה הרבה זמן. היינו בסופ״ש בדרום והיה מדהים, אני אגיע אליה היום והחיוך לא יורד ממני. אני מכור אליה. בלימודים יש הרבה קריאה והרבה מאמרים על הראש. לקחתי 6 קורסים אך תמיד יהיה את הנמסיס ואת המהנה. הסתכלתי גם על מקומות לתואר שני ויש הרבה כאב ראש בתחום. אני לא יודע אם להתעמק בתחום או להרים את הראש למבט רחב יותר. 

זו תקופה עמוסה ואין לי פנאי רב, אני צריך לתכנן את הזמנים שלי טוב יותר. 

נכתב על ידי , 14/11/2017 13:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the man in green ב-20/11/2017 22:51
 




פסקול:

אני תמיד אהבתי את נובמבר מאז שהייתי מתבגר צעיר. האוירה של הסתיו מקסימה בעיני. העלים במדרכה, העצים שמתחילים להיות עירומים, האויר הקריר בבוקר וההתחלה של מגמת ההתקררות הכללית. עדיין לא קר תמיד ועם זאת יש תחושה של שינוי באויר. הסרט sweet november תמיד מזכיר לי את התחושה הכללית הנ״ל. 


אני יודע שאת עוברת תקופה קשה ואני שם בשבילך כשאני יכול, אך מזה ועד ״אתה לא מתחשב״ יש הרבה מאוד. את מקבלת אותי כמובן מאליו ואני מתעצבן מזה. לא נורא, את תלמדי להעריך את הימצאותי ותפנימי זאת בהיעדרי. 


את נוטעת בי כוח ומחזקת אותי. אני מעז יותר, בהתחלה כילד ויותר כבוגר.  

 

נכתב על ידי , 3/11/2017 15:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the man in green ב-14/11/2017 13:41
 





37,204
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המשועממים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Man In Green אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Man In Green ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)