לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני בעצמי


מה שעובר עלי בחיים.. - בטח לא מעניין את רובכם ; ) -

Avatarכינוי:  *-* הננטשת *-*

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2009

מה אני חושבת שאני חושבת!?!? :O


אז יש איזה ילד אחד.. טום.. שהוא החבר הכי טוב שיכול להיות בעולם!

הוא הידיד הכי טוב שלי..  אנחנו מדברים כל יום.. כל היום!

אני לא זוכרת שהיה יום שלא דיברנו..

בקיצור:

הייתה לו חברה.. רון.. שבועיים.. יצאו פעמיים וזהו..

קצת אחרי שהוא ניפרד מימנה התחלתי להרגיש אליו משהו פתאום. ( אין לי שום דבר עם רון אני לא מכירה אותה, התחלתי להרגיש משהו באופן מקרי לחלוטין ).

התחלתי להיכנס לבלבלות עצמיות.. זה טום.. כאילו פאק מה עובר עלייך..?

הרגשתי מוזר עם עצמי..

חברה שלי אמרה שהיא חושבת שהוא מרגיש אלי משהו. ( היא לא ידעה בינתיים שגם אני.. לא ידעתי אם לספר, לא ידעתי אם זה נכון בכלל או שזה סתם אחת מבעיות הטמטום שלי )

בקיצור אחרי שהיא סיפרה לי אמרתי לה שאני חושבת שאני מתחילה להרגיש אליו גם משהו.

היא היחידה שידעה.

והיא החליטה לפתוח איסי על שם מישהו שאני אפילו לא יודעת מי, בן בת, אין לי שמץ!

היא התחילה לדבר איתו משם למרות שהם לא הכירו טום התחיל להיפתח וסיפר שהוא דלוק על מישהי שהיא ידידה מאוד טובה שלו.

ושהוא לא רוצה לספר לה כי הוא לא יודע אם היא גם, למרות שחברים שלו כניראה שמו לב שאני בקטע שלו קצת ואמרו לו אז הוא אמר את זה גם..

ואז חברה שלי שאלה איך קוראים לילדה הזאת.

והוא אמר את השם שלי.

 

חברה שלי ( לירן ) שלחה לי את השיחה שלהם והבנתי שהוא גם בקטע.

אבל אני לא יודעת אם אני רוצה בכלל.. כי הוא הידיד הכי טוב שלי.. ואם ניהיה ביחד זה לא יהיה אותו דבר..

אני לא יודעת לאן זה ימשיך.

אני לא יודעת אם נריב

אני לא יודעת אם ניפרד

אני לא יודעת אם זה שווה את זה בכלל

אני לא יודעת עדיין מה אני מרגישה..

 

אני חושבת שאם ניהיה ביחד הכל יהרס. אני יאבד את הידיד הכי טוב שלי. הכי מושלם שיכול להיות.

ויכול להיות שאחר כך אני אאבד אותו גם בתור חבר.

 

אבל אם הוא יחליט שהוא מספר לי מה הוא מרגיש.

אני לא אוכל להגיד לו את כל הדבר הזה שרשמתי פה. שאני לא יודעת איך זה ימשיך וכאלה.

ושאני לא רוצה לאבד אותו.

כי זה מטומטם מידי..

לא?

 

טוב אני לא יודעת מה יהיה..

ניראה איך הדברים יתגלגלו..

אני יודעת שלא הייתי פה הרבה מאוד זמן ושאני כותבת לבמבות אבל עדיין..

זה עוזר

 

: )

סתם אחת..

 

נכתב על ידי *-* הננטשת *-* , 17/3/2009 16:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





53
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*-* הננטשת *-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *-* הננטשת *-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)